bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen det var helt rødt frisk blod hver 2-3 dage og nogle gange flere dage i træk.....Har selv haft en MA og en SA så var sikker på det var slut, men sørme om ikke en selvbetalt scanning viste der var fuldt af liv derinde....og stadig er:-)

Ihh hvor er det bare dejligt, en veninde jeg har havde også en "SA" i uge 8, men på G-tests testede hun stadig positiv, efter 2 uger. Da hun blev sendt til scanning, viste det sig at der havde været tvillinger og hun kun havde tabt den ene. Så det var jo en glædelig fortælling, det samme er din, og jeg håber at det her heller ikke er noget!

Hvor tidligt kunne du købe dig til en scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

christina92

Anonym skriver:

Hvor er du sød, det er noget jeg kan bruge masser af lige nu! Det er bare ikke fedt at gå igennem det her! 

Nej det kan jeg godt forstå det ikke er! Men mine tanker er hos dig.

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

har nu testet positiv siden søndag den 16 oktober. Testene er blevet tydeligere dag for dag.  jeg skulle i dag være 4+5 MEN pludseligt i morges, da jeg stod op og gik på toilettet, var der friskt blod på papiret. Ingen klumper eller smerter. jeg tog et trusse indlæg på og tog på job. Det trusseindlæg, har holdt hele dagen, og der var kun 2 pletter blod i over hele dagen, der var lidt hver gang jeg tørrede mig når jeg gik på toilettet, men ikke nogen klumper.

ØV, jeg kan ikke overskue en SA - da jeg havde en i sommers også!

Jeg har fået en akut læge tid i morgen kl 14, men håber godt nok at det bare bliver ved med at aftage, og ikke pludseligt i morgen er taget til 

Øv, havde bare brug for at komme af med det! 

ville ikke forlade dit indlæg uden du lige får en kæmpe knus..  Jeg har blødt under hele min graviditet nogengange meget andre gange lidt.. Nogengange helt lyserødt/rødt.. andre gange helt brunt/sort.. Havde selv en SA i marts så jeg var skide bekymret de første gange jeg så blod på papiret..

jeg er blevet sendt til alverdens undersøgelser men ingen kan fortælle hvorfor jeg bløder..

er pt indlagt netop pga kæmpe blødning plus risiko for, for tidlig fødsel.. Men min lillepige er en fighter... Ikke alle behøver bløde af en grund.. men derfor er det aldrig rart at stå op til alligevel.

Men min lille pige er altså inde i maven endnu.. er idag 33+4.

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

Jeg var 6+3 da jeg var inde nu her med spiren første gang:-)

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

har nu testet positiv siden søndag den 16 oktober. Testene er blevet tydeligere dag for dag.  jeg skulle i dag være 4+5 MEN pludseligt i morges, da jeg stod op og gik på toilettet, var der friskt blod på papiret. Ingen klumper eller smerter. jeg tog et trusse indlæg på og tog på job. Det trusseindlæg, har holdt hele dagen, og der var kun 2 pletter blod i over hele dagen, der var lidt hver gang jeg tørrede mig når jeg gik på toilettet, men ikke nogen klumper.

ØV, jeg kan ikke overskue en SA - da jeg havde en i sommers også!

Jeg har fået en akut læge tid i morgen kl 14, men håber godt nok at det bare bliver ved med at aftage, og ikke pludseligt i morgen er taget til 

Øv, havde bare brug for at komme af med det! 

for at spiren bare gør plads til sig selv og det er derfor du bløder....

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå det ikke er! Men mine tanker er hos dig.

TAK

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

ville ikke forlade dit indlæg uden du lige får en kæmpe knus..  Jeg har blødt under hele min graviditet nogengange meget andre gange lidt.. Nogengange helt lyserødt/rødt.. andre gange helt brunt/sort.. Havde selv en SA i marts så jeg var skide bekymret de første gange jeg så blod på papiret..

jeg er blevet sendt til alverdens undersøgelser men ingen kan fortælle hvorfor jeg bløder..

er pt indlagt netop pga kæmpe blødning plus risiko for, for tidlig fødsel.. Men min lillepige er en fighter... Ikke alle behøver bløde af en grund.. men derfor er det aldrig rart at stå op til alligevel.

Men min lille pige er altså inde i maven endnu.. er idag 33+4.

Årh sikke noget med dig da, men hvor er det dog fantastisk at den lille inde i mavsen har det godt! Håber ikke du skal være indlagt for længe endnu!

Tak for dine tanker, jeg håber på at der intet er at være nervøs for!

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg var 6+3 da jeg var inde nu her med spiren første gang:-)

jeg går ind i uge 5 i morgen, så der er nok noget tid førend de kan scanne mig og komme med nogle svar jeg kan bruge til noget  - men i mellemtiden må jeg jo bare håbe og krydse fingre for at intet er galt!

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

for at spiren bare gør plads til sig selv og det er derfor du bløder....

Tak hvor er du sød, det håber jeg så sandelig da også!

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød, det håber jeg så sandelig da også!

Hvordan har du det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.