Muhmi skriver:

Hvordan har du det nu?
jeg har haft lidt af en travl dag, så det er først u at jeg har "tid til mig selv" men jeg fik jo en akut lægetid i dag. sygeplejersken mente at det ville være godt og rart for mig. lige at komme en tur forbi.
MEN jeg kom så ind til en lægepraktiserende, og han var bare langt fra til nogen hjælp! Han ikke på et tidspunkt, "følte" på mig, fik mig til at lave urinprøve, tog en blodprøve - eller sagde noget jeg kunne bruge til noget! Han sagde endda som det første da jeg kom ind af døren, hvad vil du egentlig ha at jeg skal sige til dig, jeg kan jo ikke få en abort til at stoppe, hvis det er det der er igang med at ske - og hvis det er det så er det jo bare sådan verden hænger sammen, eller kan man sige så er det skæbnen!
SAY WHAT, jeg er dybt frustreret over hans måde at tale til mig på. og da jeg så spørger ham om han synes jeg skal holde fast i min i forvejen booket tid til 1.graviditetsundersøgelse på torsdag, siger han " Tjaa, man kan jo sige at hvis du så efterfølgende abortere - så er det jo lidt spildt arbejdskraft, men jo hold du fast i den"
Så ærligt, så ved jeg ikke helt hvordan jeg har det, men blødningerne er stadig ikke taget til, og de kommer og går lidt... Tak fordi du spurgte, det var sødt af dig! 
Anmeld