bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

har nu testet positiv siden søndag den 16 oktober. Testene er blevet tydeligere dag for dag.  jeg skulle i dag være 4+5 MEN pludseligt i morges, da jeg stod op og gik på toilettet, var der friskt blod på papiret. Ingen klumper eller smerter. jeg tog et trusse indlæg på og tog på job. Det trusseindlæg, har holdt hele dagen, og der var kun 2 pletter blod i over hele dagen, der var lidt hver gang jeg tørrede mig når jeg gik på toilettet, men ikke nogen klumper.

ØV, jeg kan ikke overskue en SA - da jeg havde en i sommers også!

Jeg har fået en akut læge tid i morgen kl 14, men håber godt nok at det bare bliver ved med at aftage, og ikke pludseligt i morgen er taget til 

Øv, havde bare brug for at komme af med det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

har nu testet positiv siden søndag den 16 oktober. Testene er blevet tydeligere dag for dag.  jeg skulle i dag være 4+5 MEN pludseligt i morges, da jeg stod op og gik på toilettet, var der friskt blod på papiret. Ingen klumper eller smerter. jeg tog et trusse indlæg på og tog på job. Det trusseindlæg, har holdt hele dagen, og der var kun 2 pletter blod i over hele dagen, der var lidt hver gang jeg tørrede mig når jeg gik på toilettet, men ikke nogen klumper.

ØV, jeg kan ikke overskue en SA - da jeg havde en i sommers også!

Jeg har fået en akut læge tid i morgen kl 14, men håber godt nok at det bare bliver ved med at aftage, og ikke pludseligt i morgen er taget til 

Øv, havde bare brug for at komme af med det! 

Hvor er det bare træls for dig!

Lad os håbe at det bare er en naturlig blødning som ikke betyder noget!

Jeg næsten selv lige være igennem en SA og ved hvor ondt det gør  

Håber det bedste for dig  

Anmeld

24. oktober 2011

Muffinmus

har blødt 3 uger on off i den her graviditet, om min spire hænger ved endnu:-)Så der er sørme håb endnu.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hvor er det bare træls for dig!

Lad os håbe at det bare er en naturlig blødning som ikke betyder noget!

Jeg næsten selv lige være igennem en SA og ved hvor ondt det gør  

Håber det bedste for dig  

Åh, det er bare så uretfærdigt - selvom det jo er fascinerende at kroppen selv kan klare den store opgave at sortere fostret fra hvis ikke det har alle forudsætninger for at kunne gennemføre en fuld og normal graviditet, så er det bare så mega hårdt alligevel!!!

På den ene side ser jeg frem til lægen i morgen, men samtidig har jeg heller ikke spor lyst til at få at vide at jeg er ved at arbortere, hvis det er det der er ved at ske! - ved jo godt jeg ikke kan rende rundt i uvished, men det er nu det der føles bedst lige nu  - bare at få lov at tro på det lidt endnu! - åh det blev da lidt forvirrende, men det er nu også sådan det er i mit hovede i dag! 

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

har blødt 3 uger on off i den her graviditet, om min spire hænger ved endnu:-)Så der er sørme håb endnu.

wauw, så er der et lille håb i mig endnu. bløder du friskt blod, og er det meget af gangen? jeg håber ikke jeg skal igennem en SA igen, for så opgiver jeg snart det her PB, det er sgu lige pludselig blevet mere hårdt end fornøjeligt! 

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

Anonym skriver:

Åh, det er bare så uretfærdigt - selvom det jo er fascinerende at kroppen selv kan klare den store opgave at sortere fostret fra hvis ikke det har alle forudsætninger for at kunne gennemføre en fuld og normal graviditet, så er det bare så mega hårdt alligevel!!!

På den ene side ser jeg frem til lægen i morgen, men samtidig har jeg heller ikke spor lyst til at få at vide at jeg er ved at arbortere, hvis det er det der er ved at ske! - ved jo godt jeg ikke kan rende rundt i uvished, men det er nu det der føles bedst lige nu  - bare at få lov at tro på det lidt endnu! - åh det blev da lidt forvirrende, men det er nu også sådan det er i mit hovede i dag! 

Har ingen forstand på det eller har prøvet det, men ville egentlig bare sige at jeg sender en varm tanke din vej og håber at alt er som det skal være!

Anmeld

24. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Ja det er rigtig uretfærdigt!! 

Alligevel bliver det nok dejligt for dig at få en afklaring om den så er god eller dårlig. 

Man må jo godt have lov til at tro på mirakler 

alt hvad jeg kan for dig og maven

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Har ingen forstand på det eller har prøvet det, men ville egentlig bare sige at jeg sender en varm tanke din vej og håber at alt er som det skal være!

Hvor er du sød, det er noget jeg kan bruge masser af lige nu! Det er bare ikke fedt at gå igennem det her! 

Anmeld

24. oktober 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

wauw, så er der et lille håb i mig endnu. bløder du friskt blod, og er det meget af gangen? jeg håber ikke jeg skal igennem en SA igen, for så opgiver jeg snart det her PB, det er sgu lige pludselig blevet mere hårdt end fornøjeligt! 

Jamen det var helt rødt frisk blod hver 2-3 dage og nogle gange flere dage i træk.....Har selv haft en MA og en SA så var sikker på det var slut, men sørme om ikke en selvbetalt scanning viste der var fuldt af liv derinde....og stadig er:-)

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det er rigtig uretfærdigt!! 

Alligevel bliver det nok dejligt for dig at få en afklaring om den så er god eller dårlig. 

Man må jo godt have lov til at tro på mirakler 

alt hvad jeg kan for dig og maven

lige nu lover jeg at tro på mirakler.  tak for dine krydsede fingre, dem har jeg brug for lige nu!

og ja du har ret - det bliver godt med afklaring, ellers kommer jeg jo ikke videre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.