jeg er nervøs for imorgen ( snak med overlæge ang fødsel )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Dem er du også rigtig god til at give!

- man har ihvert fald lov til at håbe.
bare jeg snart kan slippe for overbelastningen. Ville blive så glad hvis de ville sætte mig igang før tid!
men du må gerne låne mine 22 kg, bare for en nat? hehe.
- bare så jeg kan få lov til at ligge lidt på maven. iih hvor jeg savner det!

, Jeg prøver at give så mange som muligt.

Det tror jeg du kommer til - altså blive sat igang før tid, Jeg skal ikke kunne sige hvor meget før tid.
Hvis bare jeg kunne da. Men kan godt forestille mig at man kommer til at savner at ligge på maven. MMM.. Jeg prøver også så vidt muligt at falde i svn på maven hver aften. hehe, så jeg får opfyldt min kvote. inden en evt. graviditet. HAHA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

, Jeg prøver at give så mange som muligt.

Det tror jeg du kommer til - altså blive sat igang før tid, Jeg skal ikke kunne sige hvor meget før tid.
Hvis bare jeg kunne da. Men kan godt forestille mig at man kommer til at savner at ligge på maven. MMM.. Jeg prøver også så vidt muligt at falde i svn på maven hver aften. hehe, så jeg får opfyldt min kvote. inden en evt. graviditet. HAHA.

Det kunne faktisk være lidt nice hehe.
selvom folk siger det er lidt grumt at blive sat igang.
- men f*** det. jeg får min prinsesse

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Det kunne faktisk være lidt nice hehe.
selvom folk siger det er lidt grumt at blive sat igang.
- men f*** det. jeg får min prinsesse

Ja. Det vil selvfølgelig være bedst og mest naturligt at gå i gang selv. Men med din ryg er det nok best for den at blive sat i gang så du ikke skal belaste den sååå kmeget længere. I tilfælde af du går over tid. Så er der jo pludselig ""længe" til..

Uh, ka godt forstå du glæder dig.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. Det vil selvfølgelig være bedst og mest naturligt at gå i gang selv. Men med din ryg er det nok best for den at blive sat i gang så du ikke skal belaste den sååå kmeget længere. I tilfælde af du går over tid. Så er der jo pludselig ""længe" til..

Uh, ka godt forstå du glæder dig.

ja, + vægten også tager til meget kraftigere i de her uger. så der er jo mere at bære rundt på.

og ja, det bliver så dejligt.

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

ja, + vægten også tager til meget kraftigere i de her uger. så der er jo mere at bære rundt på.

og ja, det bliver så dejligt.

Ja nemlig. Det er jo noget af en belastning!!!!!

Glæder mig såå meget til at se hende, og høre om din fødsel .

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja nemlig. Det er jo noget af en belastning!!!!!

Glæder mig såå meget til at se hende, og høre om din fødsel .

Ja, lige præcis.

Håber jeg har overskud til at skrive fb ned på papir løbende, ellers kan jeg da ikke huske det haha.

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Ja, lige præcis.

Håber jeg har overskud til at skrive fb ned på papir løbende, ellers kan jeg da ikke huske det haha.

HAHAHA.. Ellers må du skrive ud fra journalen.. Så må vi håbe du får små glimt/pauser. hihih. Til baby.dk.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

HAHAHA.. Ellers må du skrive ud fra journalen.. Så må vi håbe du får små glimt/pauser. hihih. Til baby.dk.

får man også sådan en? FEDT! jeg er reddet. haha.
har tit undret mig over hvordan fanden folk kunne skrive klok på diverse ting. haha.

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

får man også sådan en? FEDT! jeg er reddet. haha.
har tit undret mig over hvordan fanden folk kunne skrive klok på diverse ting. haha.

Hehe, ja det er vist oftest fordi de sidder med journalen som hjælp. Nogen kan vel huske det meste, men andre er jo så meget inde i sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.