jeg er nervøs for imorgen ( snak med overlæge ang fødsel )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Da jeg har to begyndende discusprolapser - som går bagud, dvs ud på hovednerven og de små nerver der går ned i benene, så har min JM arrangeret et møde med en overlæge fra scannings afd. for at finde ud af hvordan og hvorledes ang. min fødsel.
Min ryg begyndte heldigvis først at brokke sig da jeg var i uge 32, men nu er det virkelig også ved at være slemt. Kan næsten ikke holde noget ud mere, sover af helveds til om natten og kan ikke holde til at sidde ned eller stå op. det hele gør egentlig bare ondt.
Men det lægen skal kunne fortælle mig, er hvordan min fødsel skal komme til at foregå, og om jeg kan føde normalt. osv.
Selvom jeg synes dagene flyver, så føles det alligevel som om at der er 100 år til min termin. Jeg vil bare gerne have det overstået nu

Øv det lyder da rigtig træls.. Håber i sammen finder en løsning, som du synes er god

Hvad kunne du selv bedst tænke dig, der skete?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Hende tager peter jo bare Har håndsprit hvis han nyser ud over mig

haha god stil.
Jamen det må du da rigtig gerne. det kunne da være lidt dejligt.
Lillemanden har feber, så det smitter vidst ikke sådan lige til os, men det var mere hvis Ana også var der, så ville det jo ikke være så godt

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Øv det lyder da rigtig træls.. Håber i sammen finder en løsning, som du synes er god

Hvad kunne du selv bedst tænke dig, der skete?

Tusind mange tak

mmh, ja. det ved jeg ikke rigtig.
både alm fødsel, pks, eller igangsætning ville tilfredsstille mig.
alm. fordi man jo nu engang siger det er bedst, og det er det mest naturlige for mig.
pks: for at undgå den dumme risiko for at discusérne rykker sig.
og igangsætning for at komme af med overbelastningen hurtigere end hvis jeg nu fx gik 2 uger over tid.
vil et eller andet sted være tilfreds ligemeget hvad, men for delle.

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

haha god stil.
Jamen det må du da rigtig gerne. det kunne da være lidt dejligt.
Lillemanden har feber, så det smitter vidst ikke sådan lige til os, men det var mere hvis Ana også var der, så ville det jo ikke være så godt

Ok, skrive lige på mobil

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Tusind mange tak

mmh, ja. det ved jeg ikke rigtig.
både alm fødsel, pks, eller igangsætning ville tilfredsstille mig.
alm. fordi man jo nu engang siger det er bedst, og det er det mest naturlige for mig.
pks: for at undgå den dumme risiko for at discusérne rykker sig.
og igangsætning for at komme af med overbelastningen hurtigere end hvis jeg nu fx gik 2 uger over tid.
vil et eller andet sted være tilfreds ligemeget hvad, men for delle.

Ja, kan godt se fordelene ved alle muligheder for dig. Men så går du i det mindste ikke derfra og er vildt skuffet - hvis du er klar på det hele.

Pøjpøj i morgen!

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Ja, kan godt se fordelene ved alle muligheder for dig. Men så går du i det mindste ikke derfra og er vildt skuffet - hvis du er klar på det hele.

Pøjpøj i morgen!

Tusind tak, du må også have held og lykke med igangsættelsen

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Tusind tak, du må også have held og lykke med igangsættelsen

Mange tak søde

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kan ikke give dig nogen råd men masser af ..

Jeg håber i finder ud af den bedste løsning for dig/jer.. Og mon ikke du bliver sat igang før tid med 2 begyndende diskus'er..Du må holde ud ldit endnu søde, tiden skal nok gå... Kan forestille mig hvor hårdt det er..

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Mange tak søde

Glæder mig ihvert fald rigtig meget til at se billeder af guldklumpen, og hører hvordan det hele er gået

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan ikke give dig nogen råd men masser af ..

Jeg håber i finder ud af den bedste løsning for dig/jer.. Og mon ikke du bliver sat igang før tid med 2 begyndende diskus'er..Du må holde ud ldit endnu søde, tiden skal nok gå... Kan forestille mig hvor hårdt det er..

Dem er du også rigtig god til at give!

- man har ihvert fald lov til at håbe.
bare jeg snart kan slippe for overbelastningen. Ville blive så glad hvis de ville sætte mig igang før tid!
men du må gerne låne mine 22 kg, bare for en nat? hehe.
- bare så jeg kan få lov til at ligge lidt på maven. iih hvor jeg savner det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.