jeg er nervøs for imorgen ( snak med overlæge ang fødsel )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anette&Sophia

michelledam skriver:

Ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Det betyder planlagt kejsersnit. Man får det so regel en uge før termin. Jeg ville mene du har din ret til det. Men kender ikke reglerne. Men husk tårer kan andre mange regler hehe. Men synes du skal undersøge de mulighed du har på nettet inden du skal til mødet. Så du ved hvad der er. Og hvad du helst ville gå efter.

så er jeg med igen hehe.

Må lige google lidt så.

tusind mange tak for de kloge ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Pernille08 skriver:

det var skam så lidt ..

Du har vidst heller ikk så længe igen ??

18 dage hehe.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Det var dem der ville sætte mig igang De er søde og nemme (for mig) at snakke med.

Okay, så helt galt vil det ikke gå, uanset hvad i bliver enige om?

Skal manden med?

Krydser finger for det er en af dem jeg skal snakke med så hehe.

- men nej, helt galt går det vel aldrig, bare jeg får min datter. Om jeg så skal skrige af smerte i en uge, men derimod være 100% sikker på at jeg har min datter i god behold bagefter, så er det helt klart det værd!

ja ulrik skal med

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Krydser finger for det er en af dem jeg skal snakke med så hehe.

- men nej, helt galt går det vel aldrig, bare jeg får min datter. Om jeg så skal skrige af smerte i en uge, men derimod være 100% sikker på at jeg har min datter i god behold bagefter, så er det helt klart det værd!

ja ulrik skal med

Hehe okay

Jamen så er det jo ikke så farligt imorgen igen.

Godt, ellers tog jeg altså med, der skulle du ikke alene ind.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Hehe okay

Jamen så er det jo ikke så farligt imorgen igen.

Godt, ellers tog jeg altså med, der skulle du ikke alene ind.

mener du om ulrik skal med derind imorgen? troede du mente fødslen. hehe. Ulrik skal ikke med imorgen.

Men nej, er ikke ved at dø over mødet, men er stadig nervøs for om de overhovedet kan gøre noget for at hjælpe mig.

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

mener du om ulrik skal med derind imorgen? troede du mente fødslen. hehe. Ulrik skal ikke med imorgen.

Men nej, er ikke ved at dø over mødet, men er stadig nervøs for om de overhovedet kan gøre noget for at hjælpe mig.

Mente i morgen ja Vil du have mig med? Så kan jeg evt høre noget du måske overhøre? Eller er det ikke et problem? (er alligevel i Kolding hele dagen i morgen).

Tror nok de vil gøre noget, men tror enten de foreslår PKS eller Epi/fødsel i vand.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Mente i morgen ja Vil du have mig med? Så kan jeg evt høre noget du måske overhøre? Eller er det ikke et problem? (er alligevel i Kolding hele dagen i morgen).

Tror nok de vil gøre noget, men tror enten de foreslår PKS eller Epi/fødsel i vand.

har højst sansynligt nok min lillebror imorgen da han er syg, så ville det nok ikke være så smart med Ana ?

Anmeld

24. oktober 2011

Mother-love

anetteb skriver:

så er jeg med igen hehe.

Må lige google lidt så.

tusind mange tak for de kloge ord

Jamen velbekomme. Du har jo ret til det bedste

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

michelledam skriver:

Jamen velbekomme. Du har jo ret til det bedste

hehe. lige præcis.
nu går vi kvinder her og er tykke så længe, så vil vi dælme også have lidt "fairhed" hehe

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

har højst sansynligt nok min lillebror imorgen da han er syg, så ville det nok ikke være så smart med Ana ?

Hende tager peter jo bare Har håndsprit hvis han nyser ud over mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.