jeg er nervøs for imorgen ( snak med overlæge ang fødsel )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
48 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anette&Sophia

Da jeg har to begyndende discusprolapser - som går bagud, dvs ud på hovednerven og de små nerver der går ned i benene, så har min JM arrangeret et møde med en overlæge fra scannings afd. for at finde ud af hvordan og hvorledes ang. min fødsel.
Min ryg begyndte heldigvis først at brokke sig da jeg var i uge 32, men nu er det virkelig også ved at være slemt. Kan næsten ikke holde noget ud mere, sover af helveds til om natten og kan ikke holde til at sidde ned eller stå op. det hele gør egentlig bare ondt.
Men det lægen skal kunne fortælle mig, er hvordan min fødsel skal komme til at foregå, og om jeg kan føde normalt. osv.
Selvom jeg synes dagene flyver, så føles det alligevel som om at der er 100 år til min termin. Jeg vil bare gerne have det overstået nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Miia90

Håber i finder den rigtige løsning for dig. og du også selv bliver tilfreds med det

Jeg var lige ved at blive sendt på svanger afd idag, begrund af forhøjt blodtryk og spor af protin i min urin

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

Håber i finder den rigtige løsning for dig. og du også selv bliver tilfreds med det

Jeg var lige ved at blive sendt på svanger afd idag, begrund af forhøjt blodtryk og spor af protin i min urin

Det håber jeg også.

Nej puha da! - hvordan kan det være de ikke gjorde det alligevel så?

Anmeld

24. oktober 2011

Miia90

anetteb skriver:

Det håber jeg også.

Nej puha da! - hvordan kan det være de ikke gjorde det alligevel så?

fordi jeg ikk havde nogen af symtomerne også måle hun mit blodtryk på den gammeldags måde. der var det så helt fint.

Men synes nu jeg er lidt svimmel, men det er nok bare sygen der påvirker nu

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

Håber du skal snakke med en af Jan'erne så. Men hvad vil du føle mest tryg ved? og hvad er det værste de kunne gøre?

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

fordi jeg ikk havde nogen af symtomerne også måle hun mit blodtryk på den gammeldags måde. der var det så helt fint.

Men synes nu jeg er lidt svimmel, men det er nok bare sygen der påvirker nu

hvis man er svimmel, har man så ikke et lavere blodtryk?
- det er ihvert fald grunden til mine svimmelture.

Anmeld

24. oktober 2011

Miia90

anetteb skriver:

hvis man er svimmel, har man så ikke et lavere blodtryk?
- det er ihvert fald grunden til mine svimmelture.

pas. en af symtomerne på svangerskabforgiftning

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Håber du skal snakke med en af Jan'erne så. Men hvad vil du føle mest tryg ved? og hvad er det værste de kunne gøre?

Det håber vi så.
- har ingen anelse overhovedet. Et sted vil jeg bare gå til hun selv vil ud, og så føde normalt. Et andet sted kunne jeg godt tænke mig ks, så jeg var 100% sikker på at lænden ikke blev trykken og risikoen for at diskuserne vil blive trykket ud ad, et tredje sted kunne jeg også godt bare tænke mig at blive sat igang, så jeg ikke skal gå med alle de her smerter længere end højst nødvendigt, for orker dem virkelig ikke mere.

ved ikke hvad det værste ville være. jeg vil jo et eller andet sted det hele hvis man kan sige det sådan. - alt ville være "iorden" med mig.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

pas. en af symtomerne på svangerskabforgiftning

ja okay. knap så fedt
- men godt det ikke er sådan alligevel 

Anmeld

24. oktober 2011

Miia90

anetteb skriver:

ja okay. knap så fedt
- men godt det ikke er sådan alligevel 

Ja

Men synes godt snart vores babyer piger kunne tage at komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.