jeg er nervøs for imorgen ( snak med overlæge ang fødsel )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

Ja

Men synes godt snart vores babyer piger kunne tage at komme ud

JA TAK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mother-love

anetteb skriver:

Da jeg har to begyndende discusprolapser - som går bagud, dvs ud på hovednerven og de små nerver der går ned i benene, så har min JM arrangeret et møde med en overlæge fra scannings afd. for at finde ud af hvordan og hvorledes ang. min fødsel.
Min ryg begyndte heldigvis først at brokke sig da jeg var i uge 32, men nu er det virkelig også ved at være slemt. Kan næsten ikke holde noget ud mere, sover af helveds til om natten og kan ikke holde til at sidde ned eller stå op. det hele gør egentlig bare ondt.
Men det lægen skal kunne fortælle mig, er hvordan min fødsel skal komme til at foregå, og om jeg kan føde normalt. osv.
Selvom jeg synes dagene flyver, så føles det alligevel som om at der er 100 år til min termin. Jeg vil bare gerne have det overstået nu

Åhhh jeg har så ondt af dig. Jeg fik selv et piskesmæld en uge før jeg testede positivt gravid. Og min datter er nu 4,5 månede. Den første tid af min graviditet var et helvede, midtvejs var det okay. Men da jeg kom til tredie trimester var det rigtig hårdt for min nakke og min ryg. Min graviditet føltes også uendelig lang og smertefuld. Da jeg jo ikke kunne få noget smertestillende. Jeg kom også op til samtale med en læge, men den eneste grund til at jeg fik pks var fordi jeg var ved at gå psykisk ned pga mine smerter. Jeg håber i finder den rigtige ting for dig. Men de giver ikke medvidere bare lov til pks, men hvis det er det du går efter skal du nok forvente at sætte lidt tårer på. og inden du beslutter noget så læs om Ks først så duved 100 procent hvad du går ind til. Jeg fortryder ikke at jeg fik det. Det ar så dejlig en oplevelse og ved ikke om jeg havde synes det hvis jeg skulle føde naturligt.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Uhh kan sku godt forstå du er ved at være bekymret ..

Jeg håber i sammen finder frem til den bedste løsning for lige netop dig og den lille i maven ..

Og så håber jeg du bliver glad for det ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

michelledam skriver:

Åhhh jeg har så ondt af dig. Jeg fik selv et piskesmæld en uge før jeg testede positivt gravid. Og min datter er nu 4,5 månede. Den første tid af min graviditet var et helvede, midtvejs var det okay. Men da jeg kom til tredie trimester var det rigtig hårdt for min nakke og min ryg. Min graviditet føltes også uendelig lang og smertefuld. Da jeg jo ikke kunne få noget smertestillende. Jeg kom også op til samtale med en læge, men den eneste grund til at jeg fik pks var fordi jeg var ved at gå psykisk ned pga mine smerter. Jeg håber i finder den rigtige ting for dig. Men de giver ikke medvidere bare lov til pks, men hvis det er det du går efter skal du nok forvente at sætte lidt tårer på. og inden du beslutter noget så læs om Ks først så duved 100 procent hvad du går ind til. Jeg fortryder ikke at jeg fik det. Det ar så dejlig en oplevelse og ved ikke om jeg havde synes det hvis jeg skulle føde naturligt.

Held og lykke med det hele.

tusind tak!
nu spørger jeg lige dumt, men hvad er pks?  hehe

Jeg vil prøve at høre hvad lægen siger, og så bagefter fortælle lidt hvad jeg selv tænker, og hvad jeg evt godt kunne tænke mig og hvorfor.
Min nabo bliver sat igang på termins datoen pga diskusprolapser, for at hun ikke skal gå med smerterne mere end højst nødvendigt. - men så tænker jeg lidt, så kan jeg vel også, selvom mine ikke er hoppet helt ud, men jeg har stadigvæk store smerter?

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Pernille08 skriver:

Uhh kan sku godt forstå du er ved at være bekymret ..

Jeg håber i sammen finder frem til den bedste løsning for lige netop dig og den lille i maven ..

Og så håber jeg du bliver glad for det ..

tusind tak!
det var sødt sagt.

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

anetteb skriver:

Da jeg har to begyndende discusprolapser - som går bagud, dvs ud på hovednerven og de små nerver der går ned i benene, så har min JM arrangeret et møde med en overlæge fra scannings afd. for at finde ud af hvordan og hvorledes ang. min fødsel.
Min ryg begyndte heldigvis først at brokke sig da jeg var i uge 32, men nu er det virkelig også ved at være slemt. Kan næsten ikke holde noget ud mere, sover af helveds til om natten og kan ikke holde til at sidde ned eller stå op. det hele gør egentlig bare ondt.
Men det lægen skal kunne fortælle mig, er hvordan min fødsel skal komme til at foregå, og om jeg kan føde normalt. osv.
Selvom jeg synes dagene flyver, så føles det alligevel som om at der er 100 år til min termin. Jeg vil bare gerne have det overstået nu

Åh det lyder ikke rart . Håber da at du kan få lov at føde selv . Og kan godt forstå at du synes der er lang tid til, men hvis det er nogen trøst, så inden du får set dig om, så står du med hende i armene  

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

LunaLykke skriver:

Åh det lyder ikke rart . Håber da at du kan få lov at føde selv . Og kan godt forstå at du synes der er lang tid til, men hvis det er nogen trøst, så inden du får set dig om, så står du med hende i armene  

Tusind tak!

- et sted flyver dagene afsted, men på den anden side synes jeg 2 uger lyder laaaang tid

Anmeld

24. oktober 2011

Mother-love

anetteb skriver:

tusind tak!
nu spørger jeg lige dumt, men hvad er pks?  hehe

Jeg vil prøve at høre hvad lægen siger, og så bagefter fortælle lidt hvad jeg selv tænker, og hvad jeg evt godt kunne tænke mig og hvorfor.
Min nabo bliver sat igang på termins datoen pga diskusprolapser, for at hun ikke skal gå med smerterne mere end højst nødvendigt. - men så tænker jeg lidt, så kan jeg vel også, selvom mine ikke er hoppet helt ud, men jeg har stadigvæk store smerter?

Ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Det betyder planlagt kejsersnit. Man får det so regel en uge før termin. Jeg ville mene du har din ret til det. Men kender ikke reglerne. Men husk tårer kan andre mange regler hehe. Men synes du skal undersøge de mulighed du har på nettet inden du skal til mødet. Så du ved hvad der er. Og hvad du helst ville gå efter.

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

anetteb skriver:

tusind tak!
det var sødt sagt.

det var skam så lidt ..

Du har vidst heller ikk så længe igen ??

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Det håber vi så.
- har ingen anelse overhovedet. Et sted vil jeg bare gå til hun selv vil ud, og så føde normalt. Et andet sted kunne jeg godt tænke mig ks, så jeg var 100% sikker på at lænden ikke blev trykken og risikoen for at diskuserne vil blive trykket ud ad, et tredje sted kunne jeg også godt bare tænke mig at blive sat igang, så jeg ikke skal gå med alle de her smerter længere end højst nødvendigt, for orker dem virkelig ikke mere.

ved ikke hvad det værste ville være. jeg vil jo et eller andet sted det hele hvis man kan sige det sådan. - alt ville være "iorden" med mig.

Det var dem der ville sætte mig igang De er søde og nemme (for mig) at snakke med.

Okay, så helt galt vil det ikke gå, uanset hvad i bliver enige om?

Skal manden med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.