michelledam skriver:
Åhhh jeg har så ondt af dig. Jeg fik selv et piskesmæld en uge før jeg testede positivt gravid. Og min datter er nu 4,5 månede. Den første tid af min graviditet var et helvede, midtvejs var det okay. Men da jeg kom til tredie trimester var det rigtig hårdt for min nakke og min ryg. Min graviditet føltes også uendelig lang og smertefuld. Da jeg jo ikke kunne få noget smertestillende. Jeg kom også op til samtale med en læge, men den eneste grund til at jeg fik pks var fordi jeg var ved at gå psykisk ned pga mine smerter. Jeg håber i finder den rigtige ting for dig. Men de giver ikke medvidere bare lov til pks, men hvis det er det du går efter skal du nok forvente at sætte lidt tårer på. og inden du beslutter noget så læs om Ks først så duved 100 procent hvad du går ind til. Jeg fortryder ikke at jeg fik det. Det ar så dejlig en oplevelse og ved ikke om jeg havde synes det hvis jeg skulle føde naturligt.
Held og lykke med det hele.
tusind tak!
nu spørger jeg lige dumt, men hvad er pks?
hehe
Jeg vil prøve at høre hvad lægen siger, og så bagefter fortælle lidt hvad jeg selv tænker, og hvad jeg evt godt kunne tænke mig og hvorfor.
Min nabo bliver sat igang på termins datoen pga diskusprolapser, for at hun ikke skal gå med smerterne mere end højst nødvendigt. - men så tænker jeg lidt, så kan jeg vel også, selvom mine ikke er hoppet helt ud, men jeg har stadigvæk store smerter?
Anmeld