Førstegangsfødende - udskrivning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Zelinasmor

FruStolpe skriver:

Jeg fødte torsdag formiddag og tog hjem søndag formiddag på eget interitiv

Det tror jeg overhoved ikke du skal være nervøs for

Carina

Jeg håber du har ret. Man hører bare så meget forskelligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Zelinasmor

EmmaJosephine skriver:

Jeg er i hvert fald glad for, at jeg fik det tilbud Jeg fik også lov til at få min mand indlagt sammen med mig, så han var der hele tiden, og ikke kun måtte komme i besøgstiden ..

Uh, den er svær :p.. Jeg synes, at du skal hører din sundhedplejerske ad Jeg kender nogle 20årig, som har fået samme tilbud som mig  

Det vil jeg gøre så. Ej hvor lækkert at du fik lov til at have din mand hos dig hele tiden.

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

Carina1977 skriver:

Ja jeg synes de sparer de forkerte steder. Man burde netop ikke spare det her væk, da det er super-vigtigt med en god start, både for mor og barn.

For 10-11 år siden så tingene meget bedre ud end idag....dengang sparede man heller ikke sådan væk på børneområdet, som man gør idag.

Jeg lyder ikke gammel nu, vel? 

men jeg synes bestemt du skal nævne din bekymring....det kan jo være de lytter, så du kan få lov til at blive der, indtil du er tryg ved at tage hjem 

Nej du lyder ikke gammel. Du lyder fornuftig

Jeg giver dig helt ret. Det er de forkerte steder at spare. Jeg ønsker kun det bedste for min kommende datter, og derfor ønsker jeg som sagt også en god start med en masse støtte

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit mandag den 25 okt. 2010 - vi måtte første tage hjem søndag i samme uge.. De ville gerne have vi blev, men vi fik lov til at tage hjem, vist vi kom igen næste dag..

Okay.  Nu ved jeg ikke om der gælder samme regler hvis man ikke har fået kejsersnit.

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

Mor-til-asta-09 skriver:

på hjørring sygehus hedder det man må blive 4 dage.. Jeg selv valgte at tage hjem 2 dage efter

Synes også 4 dage er rigtig fint. At man i hvert fald har muligheden.

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

mth1987 skriver:

Hej

der er ingen grund til at være nervøs, du bliver ikke smidt hjem som førstegangsfødende, og da slet ikke hvis du er så usikker på det hele som du lyder

jeg blev der og sov en nat og så ville jeg gerne hjem, fordi det ikke var sikkert jeg kunne få min kæreste til at være der om natten og havde ikke lyst til at være der uden ham. men jeg måtte nærmest kæmpe for at få dem overtalt til at jeg måtte tage hjem, havde dog også en hård fødsel, med operation efterfølgende så jeg havde det ikke så godt. men jeg måtte bevise at jeg var klar til at tage hjem, så ingen kørestol eller smertestillende til mig.... der var meeeeeeget langt ned til bilen

Puhaa.  Du må godt nok have været stærk!

Hvem ved, måske jeg også bare gerne vil hjem dagen efter? Men lige nu, føler jeg bare at det jeg har brug for, er nogle professionele ved siden af mig det første stykke tid.

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

Mira0911 skriver:

De sender dig ikke hjem første dag... du må være der i 48 timer og derefter ryger man ud af vagten... Du kan snakke med din jordemoder om det, så kan hun sørge for at du bliver der lidt længere end normalt.. 

Okay.  Det vil jeg helt sikkert gøre. Skal til jordmoder her d.11, og så prøver jeg at drøfte den med hende

Anmeld

29. oktober 2011

Carina1977

xoxotasha skriver:

Nej du lyder ikke gammel. Du lyder fornuftig

Jeg giver dig helt ret. Det er de forkerte steder at spare. Jeg ønsker kun det bedste for min kommende datter, og derfor ønsker jeg som sagt også en god start med en masse støtte

hehe det var godt  nogen gange kan man bare godt komme til at lyde lidt gammel haha  

Jeg synes i hvert fald du skal snakke både med jordemoderen omkring dine tanker, men også på sygehuset.

Pøj pøj med fødslen til den tid 

Anmeld

29. oktober 2011

Zelinasmor

Carina1977 skriver:

hehe det var godt  nogen gange kan man bare godt komme til at lyde lidt gammel haha  

Jeg synes i hvert fald du skal snakke både med jordemoderen omkring dine tanker, men også på sygehuset.

Pøj pøj med fødslen til den tid 

Ja, men det syntes jeg nu ikke at du gjorde

Det vil jeg helt sikkert gøre. Og tusind tak

Anmeld

29. oktober 2011

Nadia&Daniel

xoxotasha skriver:

Okay.  Nu ved jeg ikke om der gælder samme regler hvis man ikke har fået kejsersnit.

Jeg var heldigvis ikke mærket af snittet.. Jeg var på mine ben igen allerede samme dag.. Men der var lidt med Laura, amning og gulsort, som gjorde vi skulle blive..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.