Gigl skriver:
Jeg føler med dig, jeg var også sammen med min eks længe, dog "kun" 5 år.. men jeg var også sikker på det skulle være os.. Det var først efter jeg fandt en LANGT bedre mand i mit liv, at jeg virkelig indså hvor godt jeg kunne have haft det i al den tid
så han ER derude!
Hvis du lader som om du har det skidegodt og putter dit selvsikre ydre på, så gør det dig også med tiden stærkere, og så kan du også se hvor meget bedre end ham du er
Det er bare svært at se, når du tænker på, hvad der kunne have været, og om han måske ikke alligevel var okay til dig.
Men nej, det ER bare ikke nemt :/ og man siger at det gerne tager næsten halvdelen af den tid man har været sammen til at komme 100% over hinanden. Så du vil længe komme til at tænke; hvad nu hvis! Det gjorde jeg.. (og det er jo de forbudte tanker når man er sammen med en ny, som jo faktisk er 100xbedre, men når man har været sammen så længe, så er det bare svært)
Men der ER lys på den anden side, og du kommer derhen
Giv dig tid til at tude helt vildt, og hold så hovedet højt bagefter, og kig ikke tilbage! 
Tak, det var en sød besked..

Det er så dejligt at hører om andre der har været i samme båd, men som er kommet videre og har fundet en bedre mand..
Puha, så tager det mig over 4 år, at komme mig over ham.. Der er sørme lang tid til

Men jeg håber den nye mand er fundet inden 4 år og at jeg er kommet så meget videre, at jeg kan sige, at jeg ikke elsker og savner ham mere.. At jeg kan se hvor stor en nar han faktisk har været.. Jeg ved han behandler mig dårligt af og til, men jeg elsker ham alligevel.. Heeeelt vildt! For vi har det jo også godt sammen, når vi ikke skændes og når bølgerne ikke går så forbandet højt, som de har gjort..
Tror det der bliver ved at holde fast i ham er, at jeg fx ikke har haft andre kærester (og sexet) med andre, så måske er jeg en smule bange.. Føler mig sgu lidt jomfru, hvis du forstår.. Jeg føler mig tryg ved ham, han er den eneste der har set mig nøgen og sårbar.. HAN ved hvad jeg vil have, ingen andre.. Så jeg tror også, at det er det der spiller mig et puds.. Hmm..
Aner jo for faen ikke engang hvordan man kysser og har sex med andre end ham (jo jeg har kysset andre, men ikke siden jeg var 13 år gammel... Hmm og tæller det!?)