Efter endnu et brud med mit barns far, er jeg gået helt ned!
Vi har været sammen i otte år. Men flyttede fra hinanden i marts i år. Han flyttede kortvarigt ind hos os indtil hans mod lejlighed kunne overtages.
Mens han boede ved os tre uger og også noget mdr inden, har vi været sammen som kærester.
Han valgte at stoppe forholdet en uge efter han flyttede. Meget pludseligt! Vi havde haft lidt gnidninger men jeg var sikker på, at det ville stoppe når han igen flyttede. Så vi igen bare kunne være kærester ogvi kunne være en lille familie, som bare ikke boede sammen. Men nej. Han havde pludselig fået nok.
Jeg elsker ham så forfærdelig meget. Jeg savner ham. Jeg vil gøre alt for at få ham tilbage! Men han er ligeglad. Han svare mig ikke. Han gider ikke snakke om det. ! Han smuttede bare den torsdag og så var det det. Han sagde at han bare lige skulle have én uge - fjorten dage. Men hører intet fra ham!
Jeg burde jo slippe ham og droppe ham. Men jeg kan ikke! Jeg elsker ham for faen!
jeg kan og vil ikke leve uden ham. Ih hvor er det hårdt! :-(
Hvordan og hvornår kommer jeg over ham! Jeg ved det ikke. For jeg er bare så ked hele tiden. :-(
Jeg er knust!
Kram fra den totalt ulykkelige pige! :-(
Anmeld