Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Jeg forstår Jeg håber, at du om et år er rigtig glad igen - enten sammen med eks'en eller med en ny drømmeprins
Jeg forstår
Jeg håber, at du om et år er rigtig glad igen - enten sammen med eks'en eller med en ny drømmeprins
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv bare og lev videre... vis at du godt kan klare dig selv, uden ham... måske bare udenpå hvis du ikke har lyst til og "komme videre"... gjorde det selv for et par år tilbage med en ex kæreste og da han fandt ud af jeg klarede mig selv og ikke var afhængig af ham ville han gerne prøve igen...
(Men det ville jeg ikke for jeg havde det lige pludselig MEGET bedre uden ham... )
Men du får i hvert fald et stort her fra... der er aldrig nemt...
Ravnholt skriver: Prøv bare og lev videre... vis at du godt kan klare dig selv, uden ham... måske bare udenpå hvis du ikke har lyst til og "komme videre"... gjorde det selv for et par år tilbage med en ex kæreste og da han fandt ud af jeg klarede mig selv og ikke var afhængig af ham ville han gerne prøve igen... (Men det ville jeg ikke for jeg havde det lige pludselig MEGET bedre uden ham... ) Men du får i hvert fald et stort her fra... der er aldrig nemt...
måske han er sådan, fordi han ved hvor meget du ønsker han skal være din ..
Babyklar skriver: måske han er sådan, fordi han ved hvor meget du ønsker han skal være din ..
Anonym skriver: Måske. Jeg ved at jeg har været for omklamrende mens vi har boet sammen. Men jeg har nydt det så meget. Inden vi gik fra hinanden boede vi sammen tre år. Vi er kun 20 og 22 år men har været kærester i 8 år, som sagt boet sammen 3 år og har en pige på halvandet år. Vi har jo altid været sammen. Da vi så gik fra hinanden og flyttede hver til sit nød vi det egentlig men fandt jo så sammen igen. Da han flyttede ind for én kort periode var alt faktisk perfekt mellem os lige indtil én uge inden han igen flyttede. Der hakkede vi lidt på hinanden men jeg har ikke set det så slemt som ham åbenbart. :-(
Måske. Jeg ved at jeg har været for omklamrende mens vi har boet sammen. Men jeg har nydt det så meget. Inden vi gik fra hinanden boede vi sammen tre år. Vi er kun 20 og 22 år men har været kærester i 8 år, som sagt boet sammen 3 år og har en pige på halvandet år. Vi har jo altid været sammen. Da vi så gik fra hinanden og flyttede hver til sit nød vi det egentlig men fandt jo så sammen igen. Da han flyttede ind for én kort periode var alt faktisk perfekt mellem os lige indtil én uge inden han igen flyttede. Der hakkede vi lidt på hinanden men jeg har ikke set det så slemt som ham åbenbart. :-(
ja det må sku ikke være rart ! - håber da inderligt han kommer på andre tanker, nu hvor du synes det gik så godt - det må han jo os have synes et eller andet sted og ikke mindst fordi i har en datter .. men måske i bare er vokset fra hinanden.. hmm ved det selvfølgelig ikk, for kender ingen er jer .. men håber i finder sammen
Babyklar skriver: ja det må sku ikke være rart ! - håber da inderligt han kommer på andre tanker, nu hvor du synes det gik så godt - det må han jo os have synes et eller andet sted og ikke mindst fordi i har en datter .. men måske i bare er vokset fra hinanden.. hmm ved det selvfølgelig ikk, for kender ingen er jer .. men håber i finder sammen
Anonym skriver: Ja, vi var også vokset fra hinanden, men efter, at vi havde været fra hinanden nogen mdr. fandt vi jo sammen igen.. Vi savnede hinanden og følte vi skulle være sammen igen... Men pludselig er det forbi.. Jeg forstår det ikke... Ihh.. Hvor gør det ondt
Ja, vi var også vokset fra hinanden, men efter, at vi havde været fra hinanden nogen mdr. fandt vi jo sammen igen.. Vi savnede hinanden og følte vi skulle være sammen igen... Men pludselig er det forbi.. Jeg forstår det ikke... Ihh.. Hvor gør det ondt
kan godt forstå dig - det må ikke være sjovt.
Først skal du lige ha en kæmpe trøste-krammer
Det er altid svært den første tid efter et brud når der er følelser i klemme.. Men mit bedste råd er at du skal prøve at tænke på noget andet... besøg dine venner/inder, ta på cafe, gå ture, lav noget hygge med din datter, besøg familien... Lad for guds skyld vær med at presse Xen med beskeder/opkald.. for det kan få ham til at blive irriteret eller ligende på dig, da han sikkert bare har rug for pause..
Tænk positiv.. nok er det svært.. men jeg lover dig det blir nemmere .... Har selv stået der.. og gud hvor var det hårdt og slemt, men jeg fandt ny kærlighed og tro på livet.
Bshizzle skriver: Først skal du lige ha en kæmpe trøste-krammer Det er altid svært den første tid efter et brud når der er følelser i klemme.. Men mit bedste råd er at du skal prøve at tænke på noget andet... besøg dine venner/inder, ta på cafe, gå ture, lav noget hygge med din datter, besøg familien... Lad for guds skyld vær med at presse Xen med beskeder/opkald.. for det kan få ham til at blive irriteret eller ligende på dig, da han sikkert bare har rug for pause.. Tænk positiv.. nok er det svært.. men jeg lover dig det blir nemmere .... Har selv stået der.. og gud hvor var det hårdt og slemt, men jeg fandt ny kærlighed og tro på livet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128