Jeg savner ham jo af helvede til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Efter endnu et brud med mit barns far, er jeg gået helt ned!
Vi har været sammen i otte år. Men flyttede fra hinanden i marts i år. Han flyttede kortvarigt ind hos os indtil hans mod lejlighed kunne overtages.
Mens han boede ved os tre uger og også noget mdr inden, har vi været sammen som kærester.
Han valgte at stoppe forholdet en uge efter han flyttede. Meget pludseligt! Vi havde haft lidt gnidninger men jeg var sikker på, at det ville stoppe når han igen flyttede. Så vi igen bare kunne være kærester ogvi kunne være en lille familie, som bare ikke boede sammen. Men nej. Han havde pludselig fået nok.

Jeg elsker ham så forfærdelig meget. Jeg savner ham. Jeg vil gøre alt for at få ham tilbage! Men han er ligeglad. Han svare mig ikke. Han gider ikke snakke om det. ! Han smuttede bare den torsdag og så var det det. Han sagde at han bare lige skulle have én uge - fjorten dage. Men hører intet fra ham!
Jeg burde jo slippe ham og droppe ham. Men jeg kan ikke! Jeg elsker ham for faen!

jeg kan og vil ikke leve uden ham. Ih hvor er det hårdt! :-(
Hvordan og hvornår kommer jeg over ham! Jeg ved det ikke. For jeg er bare så ked hele tiden. :-(

Jeg er knust!

Kram fra den totalt ulykkelige pige! :-(

Har været der - og kan fortælle dig, at man kommer videre. Lykkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Har været der - og kan fortælle dig, at man kommer videre. Lykkeligt

Håber så inderligt, at du har ret

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Håber så inderligt, at du har ret

Men det tager tid - meget tid! Jeg kan have dage, hvor jeg går total i fortid, men tænker kun på de gode ting, og glemmer alt det lort, som der også var....

Når noget er slut, så husker man oftest på de gode minder, og glemmer det dårlige... i hvert fald hvis man er den, som er blevet gået fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.