Det der pulsebord der?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Clisolka

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Ork ja, intet problem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

DenLykkelige

Babymor2010 skriver:

Ork ja, intet problem 

Tak

Anmeld

23. oktober 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det kan man da sagtens bare man sørger for at barnet ikke kan falde ud over kanten. Man kan bl.a. købe et løst bræt med kanter (aner ikke hvad sådan nogle hedder) Men de er beregnet til at sætte ovenpå eks. en kommode og så med puslehynden i, de fås i IKEA.

Men en anden ting er at jeg altid selv ville anbefale at man får et puslebord på toilettet evt. et væghængt hvis pladsen er trang. Det er bare så meget nemmere at vandet er lige ved siden af. Har vidunderet f.eks. lavet eksplosion i bleen så er det lige ind under hanen

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Hellere skænk end puslebord  

Vi ligger ud med blot en pusleplade. Sådan er pladsen her hos os. Jeg ville elske en stor skænk med en lækker bordplade. Det har min bror og hans kone købt til deres ældste drengs værelse, og det ser super lækkert ud. 

Når du er så forelsket i den smukke gave du har fået, så skal i da klart bruge den! 

Anmeld

23. oktober 2011

anmaj

Altså så længe man står i en ordentlig højde og bordet er dybt nok, så er jeg ligeglad med hvilket type møbel det er. vi har vores puslehynde på bordet lige ved siden af vasken ude på badeværelset. det er bare dejligt at det er lige ved vandhanen...

Anmeld

23. oktober 2011

Hvad synes i?

Jah, helt sikkert, hvis den er høj nok!!  Jeg ville selv elske det!!

Dog ville jeg invisterer i en plade, så puslepuden kan være der!! Skænken er helt sikkert ikke bred nok!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.