Det der pulsebord der?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

DenLykkelige

Mi skriver:

Jamen så tillykke med jeres nye puslebord

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

-Sigrid-

Stumpen skriver:

Da vi fik den første synes jeg også at alle pusleborde var for små eller for dyre, så min kæreste lavede selv et  Et kæmpe skrummel -men jeg elsker det...

Samme her 

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

DenLykkelige skriver:

Vil tro skænken er ca 70-75 dyb

Så kunne I jo evt købe noget i denne stil;  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10091448/ og så skære det nederste til så det passer
Men jeg tror også skridsikkert underlagn er nok - du går jo ikke fra baby  

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Så kunne I jo evt købe noget i denne stil;  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10091448/ og så skære det nederste til så det passer
Men jeg tror også skridsikkert underlagn er nok - du går jo ikke fra baby  

Nej for pokker!  Man går jo ikke fra en lille på et bord!

Men ja måske skulle vi kigge lidt på det, eller prøve os frem om vi kan få det til at fungere med skridsikkert... For der er nemlig "væg" på skænken bagved.. Så der kan ikke være noget der går bagom

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

DenLykkelige skriver:

Nej for pokker!  Man går jo ikke fra en lille på et bord!

Men ja måske skulle vi kigge lidt på det, eller prøve os frem om vi kan få det til at fungere med skridsikkert... For der er nemlig "væg" på skænken bagved.. Så der kan ikke være noget der går bagom

Nej, og den er jo også stor, så hvis I stiller puslepuden i midten og så skridsikkert under, så er I vist helgarderet  

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Nej, og den er jo også stor, så hvis I stiller puslepuden i midten og så skridsikkert under, så er I vist helgarderet  

Ja det tænker jeg også

Anmeld

21. oktober 2011

linemus

Det kan I da sagtens bruge.

Vores puslebord ovenpå er et langt bord med vask, som var der i forvejen. Jeg fik min mor til at lave en puslepude, som passede til bordet, der ikke er så dybt, og så kunne begge tvillingepiger ligge ved siden af hinanden Du får lige et billede at se - det er ikke så smukt, som dit sikkert bliver, men temmelig praktisk

Det er ikke engang sikkert, du behøver noget skridsikkert under. Prøv dig frem, så kan I jo altid lave noget med kanter, hvis det bliver nødvendigt. Jeg tror det ikke, da der jo er masser af plads på jeres skænk til begge sider.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

linemus skriver:

Det kan I da sagtens bruge.

Vores puslebord ovenpå er et langt bord med vask, som var der i forvejen. Jeg fik min mor til at lave en puslepude, som passede til bordet, der ikke er så dybt, og så kunne begge tvillingepiger ligge ved siden af hinanden Du får lige et billede at se - det er ikke så smukt, som dit sikkert bliver, men temmelig praktisk

Det er ikke engang sikkert, du behøver noget skridsikkert under. Prøv dig frem, så kan I jo altid lave noget med kanter, hvis det bliver nødvendigt. Jeg tror det ikke, da der jo er masser af plads på jeres skænk til begge sider.

Hold da op hvor er de dog søde, men bordet er da slet ikke dybt nok fra 1 år og opefter....?

Forslaget med en overdel er da go

Ellers kan i over ejeveje at gøre som vi gjorde. Brugte mandens aflagte kommode. Købte en hylde der var ca. 20 cm dyb, og hængte den op i nøjagtig samme højde som kommoden. Skubbe kommoden helt hen dertil, og puslepuden ovenpå.
Voila

Bagved opbevarede vi maser ag ekstra bleer, flexibath og ting i den kategori

Lyder lækkert med et stykke møbel med affektionsværdi

Anmeld

21. oktober 2011

linemus

SpunkenJo skriver:

Hold da op hvor er de dog søde, men bordet er da slet ikke dybt nok fra 1 år og opefter....?

Tak - jeg blev også helt nostalgisk

Da de blev for store til at ligge der i dybden, lå de bare på langs i stedet for. Hynden er jo lang/bred. Der lå alligevel kun en ballademager af gangen, og det har fungeret fint.

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

linemus skriver:

Tak - jeg blev også helt nostalgisk

Da de blev for store til at ligge der i dybden, lå de bare på langs i stedet for. Hynden er jo lang/bred. Der lå alligevel kun en ballademager af gangen, og det har fungeret fint.

Sååå smart

Hyggeligt med små bebser, men det er nu også bare rigtig dejligt de blir større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.