DenLykkelige skriver:
Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?
Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse 
Hvad synes i? 
Ja altså vores puslebord består af en puslepude lagt ovenpå tørretumbleren ude på badeværelset (det er så gjort hyggeligt med en masse billeder af sjove dyr på vægen ved siden af osv.) Men altså jeg vil jo mene at man kan have puslebord hvor og hvordan det end passer en. Det vigtigste er at det er praktisk for en og frem for alt at det passer i højden, for ellers kan man få totalt ondt i ryggen.
Det du beskriver syntes jeg lyder som en rigtig sej ide. Jeg ville syntes at det var så cool at have noget anderledes og noget som I selv har sat i stand og har lagt noget sjæl i osv. Meget sejere end at købe et eller andet smart og dyrt mode-puslebord ligesom alle andre 
Anmeld