Det der pulsebord der?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Camillee

Ja den er bare så flot.. Men der er dog ingen "rammer" til at ligge puslepuden i jo, men så noget skridsikkert under, så kan det vel lade sig gøre

JA selvfølgelig (; det jeg ikke se et problem i , vi pusler selv oven op vaskemaskinen efter vi er flyttet,

man kan få en
Baby Safety Base, hvis det er ?

http://www.speed-toys.com/shop/baby-safety-base-1292p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

K&S

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Sagtens  må vi ikke se et billede?

Anmeld

21. oktober 2011

FogL

Sagtens, hvis den var bred nok til en puslebude Jeg er såmænd ligeglad, bare lillepige kan få tør numse og ny ble på!

Anmeld

21. oktober 2011

Muhmi

Ja det ville jeg sagtens kunne affinde mig med! Vi har selv bygget vores pudsleplads herhjemme... Den sidder fast på væggen og kan slåes ned når der er behov for den.... Så herhjemme er vi ikke så fancy... Det er jo trods alt poo og pee der skal skiftes der... Der skal jo ikke laves mad eller guldænder

Anmeld

21. oktober 2011

Christina.78

På vores badeværelse er der et væghængt skabsarrangement - det bruger vi..har ikke plads til puslebord nogen steder

Anmeld

21. oktober 2011

DenLykkelige

K&S skriver:

Sagtens  må vi ikke se et billede?

Jeg smider et billede op af den ligeså snart der er blevet malet på værelset og den er kommet derind

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

DenLykkelige skriver:

Jeg smider et billede op af den ligeså snart der er blevet malet på værelset og den er kommet derind

super...!

Anmeld

21. oktober 2011

Tona

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Ja altså vores puslebord består af en puslepude lagt ovenpå tørretumbleren ude på badeværelset (det er så gjort hyggeligt med en masse billeder af sjove dyr på vægen ved siden af osv.) Men altså jeg vil jo mene at man kan have puslebord hvor og hvordan det end passer en. Det vigtigste er at det er praktisk for en og frem for alt at det passer i højden, for ellers kan man få totalt ondt i ryggen.

Det du beskriver syntes jeg lyder som en rigtig sej ide. Jeg ville syntes at det var så cool at have noget anderledes og noget som I selv har sat i stand og har lagt noget sjæl i osv. Meget sejere end at købe et eller andet smart og dyrt mode-puslebord ligesom alle andre

Anmeld

21. oktober 2011

DenLykkelige

Amandas-mor skriver:

Ja altså vores puslebord består af en puslepude lagt ovenpå tørretumbleren ude på badeværelset (det er så gjort hyggeligt med en masse billeder af sjove dyr på vægen ved siden af osv.) Men altså jeg vil jo mene at man kan have puslebord hvor og hvordan det end passer en. Det vigtigste er at det er praktisk for en og frem for alt at det passer i højden, for ellers kan man få totalt ondt i ryggen.

Det du beskriver syntes jeg lyder som en rigtig sej ide. Jeg ville syntes at det var så cool at have noget anderledes og noget som I selv har sat i stand og har lagt noget sjæl i osv. Meget sejere end at købe et eller andet smart og dyrt mode-puslebord ligesom alle andre

Lige mine tanker  

Anmeld

21. oktober 2011

lulini

Altså jeg ville nok også sagtens kunne vælge en skænk, men det kommer bare meget an på hvordan den ser ud - altså hvis nu den er 2 m. lang feks... så nej - 1 - ja, hvis ikke den er for lav.

håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.