Det der pulsebord der?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.379 visninger
45 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

DenLykkelige

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Stumpen

Sagtens... For var jeg faldet for et lige så meget som det lyder til at du er for det der, så havde jeg gjort det uden tvivl...

Anmeld

20. oktober 2011

camillakrath

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Jeg ville helt klart vælge skænken. Det er jo bare helt unikt, og ikke et af de typiske pusleborde som "alle andre" har

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

Stumpen skriver:

Sagtens... For var jeg faldet for et lige så meget som det lyder til at du er for det der, så havde jeg gjort det uden tvivl...

Ja og nu synes jeg bare at alle de pusleborde jeg ser ser for små eller kedelige ud

Så ellers bare noget skridsikkert under puslepuden og så kører den da

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

camillakrath skriver:

Jeg ville helt klart vælge skænken. Det er jo bare helt unikt, og ikke et af de typiske pusleborde som "alle andre" har

Nej sådan tænker jeg også lidt Det er et renoveret familiearve, så det betyder jo bare ekstra meget

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

DenLykkelige skriver:

Hvad synes i?

Det kan man da sagtens! Jeg ville egentlig være fuldstændig ligeglad - bare man står godt og har bordet i den rette højde.

Vi har med vilje købt et puslebord som er en kommode med plade på (IKEA), så vi kan bruge det som almindelig kommode, når bleskiftperioden er forbi

Anmeld

20. oktober 2011

Rockertand

Altså når man tænker på, hvad grimme, kedelige pusleborde koster - så skal I bare være glade for, at I har fået sådan et flot møbel, det kan sagtens bruges 

Anmeld

20. oktober 2011

Stumpen

DenLykkelige skriver:

Ja og nu synes jeg bare at alle de pusleborde jeg ser ser for små eller kedelige ud

Så ellers bare noget skridsikkert under puslepuden og så kører den da

Da vi fik den første synes jeg også at alle pusleborde var for små eller for dyre, så min kæreste lavede selv et  Et kæmpe skrummel -men jeg elsker det...

Anmeld

20. oktober 2011

Mi

Hvis den har en god arbejdshøjde, så kan i da sagtens det.

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

Katte87 skriver:

Det kan man da sagtens! Jeg ville egentlig være fuldstændig ligeglad - bare man står godt og har bordet i den rette højde.

Vi har med vilje købt et puslebord som er en kommode med plade på (IKEA), så vi kan bruge det som almindelig kommode, når bleskiftperioden er forbi

Ja vi tænkte nemlig også at denne her kan vi bruge bagefter når hun ikke skal pusles mere

Lissom det som i har valgt  Det bare super smart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.