Det der pulsebord der?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

-Sigrid-

DenLykkelige skriver:

Hmm ville i kunne affinde jer med en skænk o.l. som pulsebord, eller synes i at det skal være et rigtigt puslebord?

Vi har nemlig fået den smukkeste kæææmpe skænk herhjemme, som min kærestes skønne maler-morfar har renoveret i den smukkeste antik-hvide farve med de flotteste guld-detaljer.. Og vi tænkte bare med det samme at dén skulle bare se smuk ud på det lille pigeværelse

Hvad synes i?

Der er mange som har en kommode med en plade, så hvis I har en smuk skænk så er det jo bare fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

DenLykkelige

Rockertand skriver:

Altså når man tænker på, hvad grimme, kedelige pusleborde koster - så skal I bare være glade for, at I har fået sådan et flot møbel, det kan sagtens bruges 

Ja det er dyrt for 4 pinde med 2 plader Nu ved jeg godt man kan købe store og flotte pusleborde , men bare som udgangspunkt

Og så man lige får et stort smukt familiearve kastet i armene, det jo perfekt

Anmeld

20. oktober 2011

Jeia

Helt sikkert

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Der er mange som har en kommode med en plade, så hvis I har en smuk skænk så er det jo bare fantastisk

Ja den er bare så flot.. Men der er dog ingen "rammer" til at ligge puslepuden i jo, men så noget skridsikkert under, så kan det vel lade sig gøre

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

Jeia skriver:

Helt sikkert

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

Stumpen skriver:

Da vi fik den første synes jeg også at alle pusleborde var for små eller for dyre, så min kæreste lavede selv et  Et kæmpe skrummel -men jeg elsker det...

Det her er også et kæmpe skrummel Men smukt er det.. Jeg tror skænken er 170cm lang og 70cm dyb Så plads er der nok af.. hehe.. At den så vejer 120kg og er at massiv eg er en anden ting..

Godt det er mændene der skal slæbe

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

Mi skriver:

Hvis den har en god arbejdshøjde, så kan i da sagtens det.

Det vil jeg tro at den har

Anmeld

20. oktober 2011

Mi

DenLykkelige skriver:

Det vil jeg tro at den har

Jamen så tillykke med jeres nye puslebord

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

DenLykkelige skriver:

Ja den er bare så flot.. Men der er dog ingen "rammer" til at ligge puslepuden i jo, men så noget skridsikkert under, så kan det vel lade sig gøre

Ellers kan I vel købe sådan et - hvor dybt er skænken?

Anmeld

20. oktober 2011

DenLykkelige

-Sigrid- skriver:

Ellers kan I vel købe sådan et - hvor dybt er skænken?

Vil tro skænken er ca 70-75 dyb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.