plukkeveer som gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

SussieThyssen

BigBabyWish skriver:

Okay, så du ville mene at et opkald ville være på sin plads?

Spørger fordi min jordemoder fortalte at jeg først skulle ringe til fødegangen når de var regelmæssige og med ca. 4 minutters mellemrum imellem ...

Og regelmæssige er de desværre ikke.

Men du har nok ret i at det er så forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan veer og optakt føles.

Veer kan være meget forskellige..og der er mange kvinder der bestemt ikke har regelmæssige veer, men alligevel pludseligt er i fuld fødsel..så det er da bedre lige at høre hvad FG mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Muffinmus

ja, mine gjorde også ondt med begge børn, fik af vide at det var fødselsforberedende:-)Så mon ikke der snart sker noget.

Anmeld

20. oktober 2011

Filippa & Liva

Mine plukkeveer/opstartsveer er desværre ikke blevet mere regelmæssige ... har sovet rigtig dårligt i nat pga. smerter og i dag fortsætter de som igår, de er ikke regelmæssige men gør ondt !

Anmeld

20. oktober 2011

Nina Amelia

BigBabyWish skriver:

Mine plukkeveer/opstartsveer er desværre ikke blevet mere regelmæssige ... har sovet rigtig dårligt i nat pga. smerter og i dag fortsætter de som igår, de er ikke regelmæssige men gør ondt !

Mere ve-støv til dig!!

Har du talt med FG eller JM om det?

Jeg havde selv "optaktsveer" (hvor livmoderhalsen forsvandt og jeg åbnede mig) i 48 timer før jeg blev sat i gang den første gang og at der så skete lidt mere hvor de "rigtige" veer kom. Og optaktsveerne var også rigtige veer og gjorde ondt (kunne måles på CTG) men de lyder lidt som det du beskriver..
Ved ikke om det kan bruges til noget?
-Det kunne jo være at din krop bare skal hjælpes lidt i gang..?

Anmeld

20. oktober 2011

MIWULA

for der snart sker noget mere.

Anmeld

20. oktober 2011

Rockertand

BigBabyWish skriver:

Uanset retningslinjer, så er det snart tid til at snakke med en jordemoder, hun vil formentligt se dig til en vurdering, og hvis du ikke er godt i fødsel (man kan blive så overrasket), så bliver du sendt hjem igen - men husk at spørge efter en cocktail, man kan få noget at sove på, så du kan samle kræfter til din snarlige fødsel 

Held og lykke, det er det mest fantastiske at blive mor 

Anmeld

20. oktober 2011

Filippa & Liva

jeg har nu veer med 7 min mellemrum imellem.. de startede kl. 11 i formiddags. har snakket med fødegangen og skal derind hvis der kommer kun ca. 5 min imellem. 

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

BigBabyWish skriver:

jeg har nu veer med 7 min mellemrum imellem.. de startede kl. 11 i formiddags. har snakket med fødegangen og skal derind hvis der kommer kun ca. 5 min imellem. 

Tillykke med smerterne!! 

Håber du får en (forholdsvis) hurtig fødsel og at både du og baby har det godt sammen iaften 

Anmeld

20. oktober 2011

MyBigWish

BigBabyWish skriver:

for at der ikke er længe til du har din datter i armene smukke

Anmeld

20. oktober 2011

FogL

Ih hvor jeg bare håber for dig, at de udvikler sig

Wuhu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.