plukkeveer som gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Jamen jeg prøøøver jo alt jeg kan ...

Kan hun SÅ komme ud !

Hvordan føltes dine plukkeveer da du havde dem?

Hos mig gjorde de ikke en gang vildt ondt, det spændte bare rigtig meget og maven blev stenhård.. Så at dine gør ondt tror jeg kun er et godt tegn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Aagaard

BigBabyWish skriver:

Okay, så du havde også plukkeveer/opstartsveer som kom og gik eller hvordan? For det er ikke konstant her at de kommer med ca. 10 min mellemrum ...

Ja og jeg var meget i tvivl om det ville gå i sig selv igen fordi de var så uregelmæssige så længe! Det var først efter omkring 11 timer at jeg blev overbevist om at nu blev det nok til noget.

Nogle gange var der 10 min i mellem andre gange 20 og engang i mellem var der ikke mere end 30 sekunder mellem to veer. - meget forvirrende

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Hos mig gjorde de ikke en gang vildt ondt, det spændte bare rigtig meget og maven blev stenhård.. Så at dine gør ondt tror jeg kun er et godt tegn!

Okay, ja det kunne godt nok være dejligt men tør bestemt ikke sætte snuden op efter noget desværre ... Men jeg HÅBER !!!

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Aagaard skriver:

Ja og jeg var meget i tvivl om det ville gå i sig selv igen fordi de var så uregelmæssige så længe! Det var først efter omkring 11 timer at jeg blev overbevist om at nu blev det nok til noget.

Nogle gange var der 10 min i mellem andre gange 20 og engang i mellem var der ikke mere end 30 sekunder mellem to veer. - meget forvirrende

Det lyder nøjagtig ligesom her ...

Jeg har lige siddet og taget tid på plukkeveerne, de kommer enten med 10 min mellemrum, så med 6 min mellemrum.

Anmeld

19. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Okay, ja det kunne godt nok være dejligt men tør bestemt ikke sætte snuden op efter noget desværre ... Men jeg HÅBER !!!

Hehe, kan godt huske det. Man tænker: "Uh, det er nok tegn på noget", men så på samme tid "nej, det er det nok ikke", for man vil jo ikke skuffes

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Hehe, kan godt huske det. Man tænker: "Uh, det er nok tegn på noget", men så på samme tid "nej, det er det nok ikke", for man vil jo ikke skuffes

Ja lige netop.

Især fordi jeg var sikker på at der ville ske mere i løbet af natten igår men der gik det helt i sig selv igen desværre.

Så tør ikke tro på at den er der i dag, men håber gør jeg sgu!

Anmeld

19. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ja lige netop.

Især fordi jeg var sikker på at der ville ske mere i løbet af natten igår men der gik det helt i sig selv igen desværre.

Så tør ikke tro på at den er der i dag, men håber gør jeg sgu!

Jeg sender al mit vestøv! Skal jo ikke bruge det mere

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Jeg sender al mit vestøv! Skal jo ikke bruge det mere

Tusind tak ... Håber det virker !

Anmeld

19. oktober 2011

4kløver

og sender en vee-støv. Og i morgen håber jeg at der står at du har født..

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

4kløver skriver:

og sender en vee-støv. Og i morgen håber jeg at der står at du har født..

Ku være alt for skønt hvis jeg kunne kalde mig selv MOR i morgen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.