plukkeveer som gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Nina Amelia skriver:

Krydser fingre for at de snart bliver regelmæssige!

Tusind tak !!! Vi håber også herhjemme ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

camillakrath

BigBabyWish skriver:

Tak for svar ...

Jamen så tager jeg det som et godt tegn og at fødslen forhåbentlig nærmer sig.

Jeg krydser !!

Pludselig er det rigtige veer

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

camillakrath skriver:

Jeg krydser !!

Pludselig er det rigtige veer

uuh, jeg håber snart de bliver regelmæssige rigtige veer ...

Anmeld

19. oktober 2011

camillakrath

BigBabyWish skriver:

uuh, jeg håber snart de bliver regelmæssige rigtige veer ...

Hvor er det bare spændende  

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

BigBabyWish skriver:

Jeg er i dag 4 dage over min termin og har de sidste par dage haft mange plukkeveer som gør virkelig ondt, de spænder ikke blot i maven men gør så ondt at jeg er nød til at koncentrere mig om at trække vejret mens de står på, de varer ca. to min af gangen og kommer slet ikke regelmæssigt, men puha hvor gør de ondt ... Jeg får samtidig ondt i lænden samt smerter der stråler ned i benene. Og ellers føles det som voldsomme menstruationssmerter.

Er det OK på nuværende tidspunkt at plukkeveerne gør rigtig ondt? Jeg håber selvfølgelig at der snart sker mere og at de udvikler sig til rigtige veer.

Det lyder da som om, du er igang med forstadierne til rigtige veer.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg da nok lige kontakte FG og få et tjek.
Veer er jo forskellige fra kvinde til kvinde og ikke alle følger bogen i moden at få veer på eller hvordan de føles.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

camillakrath skriver:

Hvor er det bare spændende  

Ja for søren da, jeg glæder mig simpelthen bare så meget og det samme gør min kæreste også.

men tør heller ikke sætte forventningerne op efter en snarlig fødsel, men man har vel altid lov at håbe at det snart sker!

Anmeld

19. oktober 2011

Happiness

BigBabyWish skriver:

Jamen jeg aner det ikke ...

Jeg har haft mange plukkeveer gennem graviditeten men jeg kan tydeligt mærke forskel fra de plukkeveer jeg tidligere har haft hvor det bare har spændt en smule i maven og til nu hvor de virkelig gør ondt ondt ondt!

Men regelmæssige er de på ingen måde (desværre) ...

Det lyder bare som smerten jeg havde da jeg havde veer

De kan jo nå at blive regelmæssige i løbet af natten Krydser for at du snart har din baby i favnen! Det er ulideligt at gå over tid!

Og husk at trække vejret helt ned i maven! Det gjorde jeg ikke, og kæmpede derfor imod veerne, og var en af grundende til min fødsel varede over 28 timer....

Så vil jeg da bare sige rigtig god fødsel! Den er sikkert lige rundt om hjørnet

hep - hep - hep....

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

SussieThyssen skriver:

Det lyder da som om, du er igang med forstadierne til rigtige veer.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg da nok lige kontakte FG og få et tjek.
Veer er jo forskellige fra kvinde til kvinde og ikke alle følger bogen i moden at få veer på eller hvordan de føles.

Kærligst
Sussie

Okay, så du ville mene at et opkald ville være på sin plads?

Spørger fordi min jordemoder fortalte at jeg først skulle ringe til fødegangen når de var regelmæssige og med ca. 4 minutters mellemrum imellem ...

Og regelmæssige er de desværre ikke.

Men du har nok ret i at det er så forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan veer og optakt føles.

Anmeld

19. oktober 2011

camillakrath

BigBabyWish skriver:

Ja for søren da, jeg glæder mig simpelthen bare så meget og det samme gør min kæreste også.

men tør heller ikke sætte forventningerne op efter en snarlig fødsel, men man har vel altid lov at håbe at det snart sker!

Jeg er altså sikker på at du er ved at få veer. Som en anden skriver, så skal du overveje at ringe til FG  Man ved jo ikke om det er rigtige veer

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Happiness skriver:

Det lyder bare som smerten jeg havde da jeg havde veer

De kan jo nå at blive regelmæssige i løbet af natten Krydser for at du snart har din baby i favnen! Det er ulideligt at gå over tid!

Og husk at trække vejret helt ned i maven! Det gjorde jeg ikke, og kæmpede derfor imod veerne, og var en af grundende til min fødsel varede over 28 timer....

Så vil jeg da bare sige rigtig god fødsel! Den er sikkert lige rundt om hjørnet

hep - hep - hep....

ååh, tusind tak!

håber også at fødslen er om hjørnet, kunne virkelig være dejligt!!!

Og ja, det er rigtig træls at gå over tid og ventetiden føles bare uendelig uendelig laaang.

Jeg troede også igår aftes at det ville blive til mere i løbet af aftenen men ak nej, desværre ikke...

Men vi krydser fingre!

Og ja ... Man skal virkelig huske det med vejrtrækningen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.