plukkeveer som gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.738 visninger
53 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg er i dag 4 dage over min termin og har de sidste par dage haft mange plukkeveer som gør virkelig ondt, de spænder ikke blot i maven men gør så ondt at jeg er nød til at koncentrere mig om at trække vejret mens de står på, de varer ca. to min af gangen og kommer slet ikke regelmæssigt, men puha hvor gør de ondt ... Jeg får samtidig ondt i lænden samt smerter der stråler ned i benene. Og ellers føles det som voldsomme menstruationssmerter.

Er det OK på nuværende tidspunkt at plukkeveerne gør rigtig ondt? Jeg håber selvfølgelig at der snart sker mere og at de udvikler sig til rigtige veer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

henh01

JA da.. Det er din livmoder der VIRKELIG trænger sig til at føde

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

henh01 skriver:

JA da.. Det er din livmoder der VIRKELIG trænger sig til at føde

Ok, det tænkte jeg godt men var i tvivl om det var helt ok at plukkeveerne gjorde så ondt da jeg tidligere har hørt at plukkeveer ikke må gøre ondt, men det er så nok kun tilfældet hvis man ikke er så langt henne at de ikk må gøre ondt på den måde.

Anmeld

19. oktober 2011

Happiness

Er du sikker på det ikke er veer du har ?

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

BigBabyWish skriver:

Ok, det tænkte jeg godt men var i tvivl om det var helt ok at plukkeveerne gjorde så ondt da jeg tidligere har hørt at plukkeveer ikke må gøre ondt, men det er så nok kun tilfældet hvis man ikke er så langt henne at de ikk må gøre ondt på den måde.

det må de gerne nu, det er et tegn på at du inden længe har din bebs i armene Jeg er sikker på at det er små veer og optakt til fødslen

Anmeld

19. oktober 2011

camillakrath

BigBabyWish skriver:

Jeg er i dag 4 dage over min termin og har de sidste par dage haft mange plukkeveer som gør virkelig ondt, de spænder ikke blot i maven men gør så ondt at jeg er nød til at koncentrere mig om at trække vejret mens de står på, de varer ca. to min af gangen og kommer slet ikke regelmæssigt, men puha hvor gør de ondt ... Jeg får samtidig ondt i lænden samt smerter der stråler ned i benene. Og ellers føles det som voldsomme menstruationssmerter.

Er det OK på nuværende tidspunkt at plukkeveerne gør rigtig ondt? Jeg håber selvfølgelig at der snart sker mere og at de udvikler sig til rigtige veer.

Det må de rigtig gerne - min jordmoder sagde altid at det helst skal gøre lidt nas tilsidst, for så blir der virkelig arbejdet dernede

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Happiness skriver:

Er du sikker på det ikke er veer du har ?

Jamen jeg aner det ikke ...

Jeg har haft mange plukkeveer gennem graviditeten men jeg kan tydeligt mærke forskel fra de plukkeveer jeg tidligere har haft hvor det bare har spændt en smule i maven og til nu hvor de virkelig gør ondt ondt ondt!

Men regelmæssige er de på ingen måde (desværre) ...

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

henh01 skriver:

det må de gerne nu, det er et tegn på at du inden længe har din bebs i armene Jeg er sikker på at det er små veer og optakt til fødslen

Okay, super og mange tak for svar ...

Så er jeg mere rolig og håber snart jeg kan se frem til en fødsel.

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

camillakrath skriver:

Det må de rigtig gerne - min jordmoder sagde altid at det helst skal gøre lidt nas tilsidst, for så blir der virkelig arbejdet dernede

Tak for svar ...

Jamen så tager jeg det som et godt tegn og at fødslen forhåbentlig nærmer sig.

Anmeld

19. oktober 2011

Nina Amelia

Krydser fingre for at de snart bliver regelmæssige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.