plukkeveer som gør ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Filippa & Liva

camillakrath skriver:

Jeg er altså sikker på at du er ved at få veer. Som en anden skriver, så skal du overveje at ringe til FG  Man ved jo ikke om det er rigtige veer

Kan jeg godt ringe selvom der ingen regelmæssighed er imellem dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

camillakrath

BigBabyWish skriver:

Ja det kan du sagtens.

Hvor ofte får du dem ca.?

Du kan altid ringe til fødegangen hvis du har brug for det.

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

camillakrath skriver:

Ja det kan du sagtens.

Hvor ofte får du dem ca.?

Du kan altid ringe til fødegangen hvis du har brug for det.

Jamen de kommer med ca. 10 min mellemrum ...

Så er der en periode hvor de kommer og går med ca. 10 min mellemrum og så kan de forsvinde helt igen?

Feks. igår aftes kom de også hvert 10. minut og jeg var sikker på at der ville ske mere i løbet af natten men nææh nej.

I dag har de feks. været der en periode i formiddags, så forsvandt de og kom igen i eftermiddags og så her til aften er de der igen med de der ca. 10 min. mellemrum.

Anmeld

19. oktober 2011

Aagaard

BigBabyWish skriver:

Jeg er i dag 4 dage over min termin og har de sidste par dage haft mange plukkeveer som gør virkelig ondt, de spænder ikke blot i maven men gør så ondt at jeg er nød til at koncentrere mig om at trække vejret mens de står på, de varer ca. to min af gangen og kommer slet ikke regelmæssigt, men puha hvor gør de ondt ... Jeg får samtidig ondt i lænden samt smerter der stråler ned i benene. Og ellers føles det som voldsomme menstruationssmerter.

Er det OK på nuværende tidspunkt at plukkeveerne gør rigtig ondt? Jeg håber selvfølgelig at der snart sker mere og at de udvikler sig til rigtige veer.

Sådan var mine veer i 12 timer før de blev regelmæssige. Men så mente de det også da de først blev regelmæssige og 6 timer efter er Milja født

Måske er fødslen lige om hjørnet!

Anmeld

19. oktober 2011

Tullemuzz

BigBabyWish skriver:

Det lyder nøjagtig som de plukveer der har plaget mig siden fredag morgen og de blev også bare værer og værer men aldrig reglmessige og så pludselig i forgårs var de væk øv troede det var ved og være tid... i dag har jeg så aft så ondt i mit bækken at jeg ikke kunne gå hele formiddagen nat vågnede min kæreste ved at jeg græd ud til torilettet og tilbage i sengen så ondt gjorde det men hen over middag fortog det sig, nu glæder jeg mig til jeg skal til jdm i morgen tidlig, så må vi se om jeg bliver sendt til tjek eller om jeg bare skal hjem og vente nu er det jo anden gang for mig, så kunne jo ske før tamin, men hvor er det træls bare og vente på det passe den lille pige og komme ud. det gør det svært og planlægge noget... den 4 Nov. skal vi til Guldbryllup og det er meningen de skal have et billed af alle børn og børnebørn, det blev så taget i lørdags nu er vi så nød til og vente til jeg har født for og få at oldebørnene alene, så hun må godt komme nu....

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Aagaard skriver:

Sådan var mine veer i 12 timer før de blev regelmæssige. Men så mente de det også da de først blev regelmæssige og 6 timer efter er Milja født

Måske er fødslen lige om hjørnet!

Okay, så du havde også plukkeveer/opstartsveer som kom og gik eller hvordan? For det er ikke konstant her at de kommer med ca. 10 min mellemrum ...

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Tullemuzz skriver:

Det lyder nøjagtig som de plukveer der har plaget mig siden fredag morgen og de blev også bare værer og værer men aldrig reglmessige og så pludselig i forgårs var de væk øv troede det var ved og være tid... i dag har jeg så aft så ondt i mit bækken at jeg ikke kunne gå hele formiddagen nat vågnede min kæreste ved at jeg græd ud til torilettet og tilbage i sengen så ondt gjorde det men hen over middag fortog det sig, nu glæder jeg mig til jeg skal til jdm i morgen tidlig, så må vi se om jeg bliver sendt til tjek eller om jeg bare skal hjem og vente nu er det jo anden gang for mig, så kunne jo ske før tamin, men hvor er det træls bare og vente på det passe den lille pige og komme ud. det gør det svært og planlægge noget... den 4 Nov. skal vi til Guldbryllup og det er meningen de skal have et billed af alle børn og børnebørn, det blev så taget i lørdags nu er vi så nød til og vente til jeg har født for og få at oldebørnene alene, så hun må godt komme nu....

puuuha, det var da også længe du har gået med smertefulde plukkeveer ... Lyder bestemt ikke rart.

Og til det med smerterne i bækkenet kan jeg kun nikke genkendende til det, jeg har selv bækkenløsning og det er et sandt helvede med smerterne i bækkenet.

Håber for os at begge vores piger snart kommer ud til os !

Anmeld

19. oktober 2011

Tullemuzz

BigBabyWish skriver:

puuuha, det var da også længe du har gået med smertefulde plukkeveer ... Lyder bestemt ikke rart.

Og til det med smerterne i bækkenet kan jeg kun nikke genkendende til det, jeg har selv bækkenløsning og det er et sandt helvede med smerterne i bækkenet.

Håber for os at begge vores piger snart kommer ud til os !

Ja det er bestemt ikke sjovt, min første gravilitet gik som smurt ingen kvalme og ingen smerter et roligt barn, der kun lige gav et lille livstegn fra sig endimellem, men denne gang pyha det er det stik modsatte men og kan næsten ikke vente med og se min lille pige så ja håber de tøster snart kommer ud

Anmeld

19. oktober 2011

Frøken J.

Fød så med dig! Som sagt, vist nok, havde jeg regelmæssige plukveer der kl. 21-23 om aftenen, hvor jeg så fik rigtige veer fra kl. 3 om natten. Så det kan sagtens være optakt til noget!

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Fød så med dig! Som sagt, vist nok, havde jeg regelmæssige plukveer der kl. 21-23 om aftenen, hvor jeg så fik rigtige veer fra kl. 3 om natten. Så det kan sagtens være optakt til noget!

Jamen jeg prøøøver jo alt jeg kan ...

Kan hun SÅ komme ud !

Hvordan føltes dine plukkeveer da du havde dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.