Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Jeg kørte den i kalorier.. synes det var nemmere. Hmm altså hvis det du får at spise i løbet af dagen er lidt frugt så synes jeg det er bekymrende, din krop for slet ikke den rigtige nærring.
Jeg kørte den i kalorier.. synes det var nemmere.
Hmm altså hvis det du får at spise i løbet af dagen er lidt frugt så synes jeg det er bekymrende, din krop for slet ikke den rigtige nærring.
jeg kan ikke huske om det er kj eller kalorier.. det er ihvertfald noget med k hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: jeg kan ikke huske om det er kj eller kalorier.. det er ihvertfald noget med k hehe
hehe det er kj for hvis det var kalorier ville du nok have behov for omkring 2100
Chalala85 skriver: hehe det er kj for hvis det var kalorier ville du nok have behov for omkring 2100
så er det nok kj.. men kommer ihvertfald ikke til at spise 6800 på en dag det synes jeg godt nok er meget hehe
Frøken Christiansen skriver: så er det nok kj.. men kommer ihvertfald ikke til at spise 6800 på en dag det synes jeg godt nok er meget hehe
Hvad har du sat den til derinde? tab 1 kg uge eller måned?
Chalala85 skriver: Hvad har du sat den til derinde? tab 1 kg uge eller måned?
1 kg om ugen
Frøken Christiansen skriver: 1 kg om ugen
Satte jeg den også til.. nåede mine gyldne 5kg inden jeg blev gravid dog på 3 uger hehe.. nice...
Spiste ca. 1900 kalorier om dagen
Chalala85 skriver: Satte jeg den også til.. nåede mine gyldne 5kg inden jeg blev gravid dog på 3 uger hehe.. nice... Spiste ca. 1900 kalorier om dagen
jeg har spist 1499 kj idag.. men det er også første dag jeg rigtig tager den ibrug..
Frøken Christiansen skriver: jeg har spist 1499 kj idag.. men det er også første dag jeg rigtig tager den ibrug..
Det er da et skridt i den rigtige retning, tror nok du skal blive glad for at bruge det
Chalala85 skriver: Det er da et skridt i den rigtige retning, tror nok du skal blive glad for at bruge det
det tror jeg også at jeg bliver
Frøken Christiansen skriver: det tror jeg også at jeg bliver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128