Hjælp mig lige de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Frøken Christiansen skriver:

tak den vil jeg da lige gemme.. hopper dog lige på noget der hedder hvidkåls kuren imorgen og i en uge der skulle man tabe sig mellem 5-8½ kg på 7 dage.. men gemmer den i tilfælde af det andet bliver for hårdt

Hvad er hvidkålskuren eller hvad går den ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Benjamins'mor

KaLee skriver:

Den der historie kender jeg KUN alt for godt! 

Havde selv tabt mig lidt over 36 kg da jeg blev gravid - var 100 (!) gram fra at være normalvægtig.
tog en helvedes masse på under graviditeten, da jeg fik ond kvalme over grøntsager (25 kg).
og smed så kun 5-7 kg i forbindelse med fødslen... 

da jeg så kom på medicin, så fløj vægten helt op til hvor jeg startede første gang.. :-S

Så jeg føler virkelig med dig - og det er først nu her, 2 års tid efter jeg har fået overskuddet til at tabe mig - altså virkelig gå ind i kampen.

Et andet madtip er også WOk mad.. En masse grøntsager sammen med kylling eller skaldyr.. Det smager godt og er fest og kaloriefattigt

Kender det godt, under min graviditet kastede jeg op hver gang jeg fik salat, det inkl majs, ærter, gulerødder osv.

Anmeld

19. oktober 2011

LilleLene

altså kun leve af nupo og frugt?

ja

Anmeld

19. oktober 2011

Chalala85

ja vil virkelig gerne høre om ikke der er nogen der har en rigtig god kur i form af f. eks en supper kur eller lignende.. har hørt om nogen der har været på en hvidkåls/suppe kur. Vil rigtig gerne tabe mig efter fødslen.. tabte 1,3 kg her den første uge og har kun trænet 2 gange i sidste uge men har brug for en rigtig god kur hvor man kan tabe lidt mere end 1 kg om ugen.. håber der er nogen der kan hjælpe

Madlog.dk... fantastisk redskab

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

benjamins'mor skriver:

Hvad er hvidkålskuren eller hvad går den ud på?

man lever faktisk kun af den suppe som du laver det er en stor portion der er ca til en uge og jeg begynder på den idag. Den er faktisk lavet til hjerte patienter som skal tabe sig mange kg op til en operation, den er rimelig ekstrem, så jeg vil kun bruge den som en kickstarter. Man må spise alt det frugt man vil men ikke bananer.. mener på 4 eller 5 dagen man må spise 3 bananer.. også er det noget med en bagt kartoffel den ene dag, og grøntsager den ene dag, og tomater den anden dag, og kylling/fisk/steak your choice  men man kan goggle den hvidkålssuppe/hvidkåls kuren.. den skulle være effektiv og man skulle tabe mellem 5-8½ kg på 7 dage.. men man skal lige læse det hele igennem med småt inden man begynder..

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Madlog.dk... fantastisk redskab

der har jeg faktisk også oprettet mig inde, da en i familien anbefalede mig den  

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

LilleLene skriver:

ja

oka vildt.. men jeg er frisk på det hele.. kigger lige på det en anden uge da jeg lige tager en kickstarter kur fra idag til næste torsdag

Anmeld

20. oktober 2011

LilleLene

oka vildt.. men jeg er frisk på det hele.. kigger lige på det en anden uge da jeg lige tager en kickstarter kur fra idag til næste torsdag

Men den er også hård, man kan godt blive ret så dårlig af den

Anmeld

20. oktober 2011

Chalala85

der har jeg faktisk også oprettet mig inde, da en i familien anbefalede mig den  

Jeg synes det er et super godt sted, også til at holde vægten ved lige

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Jeg synes det er et super godt sted, også til at holde vægten ved lige

ja det er det og man kan virkelig holde øje med hvor meget man spiser  og kun får det man har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.