Hjælp mig lige de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

bobbles

LilleLene skriver:

Men den er også hård, man kan godt blive ret så dårlig af den

det er jeg obs på men bliver jeg dårlig midt under det hele så stopper jeg selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Chalala85

Frøken Christiansen skriver:

ja det er det og man kan virkelig holde øje med hvor meget man spiser  og kun får det man har brug for

Nemlig.. jeg gjorde plads til lidt sødt hver dag.. og jeg holdte vægten helt fint

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Nemlig.. jeg gjorde plads til lidt sødt hver dag.. og jeg holdte vægten helt fint

okay jeg har ikke lyst til søde sager længere selvom jeg kunne spise slik hver dag før jeg fik min 2. datter.. men efter jeg har født er appetiten gået gevaldigt ned det er vel så fint nok så kunne man os tabe sig lidt men får det helt dårligt nu når jeg skal tvinge mig selv til at spise får virkelig kvalme og bræk fornemmelse når jeg bliver NØD til at spise noget mad

Anmeld

20. oktober 2011

Chalala85

okay jeg har ikke lyst til søde sager længere selvom jeg kunne spise slik hver dag før jeg fik min 2. datter.. men efter jeg har født er appetiten gået gevaldigt ned det er vel så fint nok så kunne man os tabe sig lidt men får det helt dårligt nu når jeg skal tvinge mig selv til at spise får virkelig kvalme og bræk fornemmelse når jeg bliver NØD til at spise noget mad

Åh det lyder ikke godt Er der ikke noget du har nemmere ved at spise, tænker lidt lette retter måske?

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Åh det lyder ikke godt Er der ikke noget du har nemmere ved at spise, tænker lidt lette retter måske?

det kunne der måske være men for det bare helt dårligt ved alt mad

Anmeld

20. oktober 2011

Chalala85

det kunne der måske være men for det bare helt dårligt ved alt mad

Hvad med frugt? tænker måske noget frygt grød eller noget er det også noget skidt?

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Hvad med frugt? tænker måske noget frygt grød eller noget er det også noget skidt?

altså spiser gerne 2 stk frugt til morgenmad f eks idag en kiwi og en blomme.. men da jeg nåede til frokost havde jeg svært ved at få mad ned øv øv

Anmeld

20. oktober 2011

Chalala85

altså spiser gerne 2 stk frugt til morgenmad f eks idag en kiwi og en blomme.. men da jeg nåede til frokost havde jeg svært ved at få mad ned øv øv

øv altsp.. hvad med havregrød? tænker at du har behov for noget nærrende når du ikke spiser så meget..

Anmeld

20. oktober 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

øv altsp.. hvad med havregrød? tænker at du har behov for noget nærrende når du ikke spiser så meget..

måske kan jeg få lidt ned ved det ikke.. men ved ikke om jeg skal være bekymret men inde på madlog har jeg behov for at spise 6800 kj men indtil videre må jeg stadig spise ca 6100 hmm det får jeg da aldrig spist puha

Anmeld

20. oktober 2011

Chalala85

måske kan jeg få lidt ned ved det ikke.. men ved ikke om jeg skal være bekymret men inde på madlog har jeg behov for at spise 6800 kj men indtil videre må jeg stadig spise ca 6100 hmm det får jeg da aldrig spist puha

Jeg kørte den i kalorier.. synes det var nemmere.

Hmm altså hvis det du får at spise i løbet af dagen er lidt frugt så synes jeg det er bekymrende, din krop for slet ikke den rigtige nærring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.