Hjælp mig lige de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

eElak

jeg kører den der suppekur i den her uge, fordi mine unger ikke er hjemme, og nøøøøj jeg er træt hver dag, men man indtager jo heller ikke rigtigt noget voldsom energi.

Jeg skulle også bare lige bruge et boost, for at få gang i vægttabet igen

og ellers holder jeg mig fra pasta, ris, kartofler og brød. Og det fungere for mig 

Prøv evt at klikke på linket som jeg har lagt til TS. 

der er tilføjet kylling og det gør altså en forskel i forhold til at føle sig mæt, da det giver nogle proteiner. :-)

(og nej jeg tjener ikke penge på at folk klikker på min blog)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Prøv evt at klikke på linket som jeg har lagt til TS. 

der er tilføjet kylling og det gør altså en forskel i forhold til at føle sig mæt, da det giver nogle proteiner. :-)

(og nej jeg tjener ikke penge på at folk klikker på min blog)

kiggede den lige, kan være jeg prøver den når jeg render tør for den første jeg lavede jeg har også tilføjet lidt grønsager og så en masse chili, men elsker også chili 

Jeg tjener heller ingen penge ved at klikke på din blog 

Men flot med dit vægttab

Anmeld

18. oktober 2011

bobbles

KaLee skriver:

Super - du får lige linket til min forbrændingssuppe... ;-) 

Bare husk på at 1 kg om ugen altså er flot... og hvis du forhaster vægttabet, så kan det desværre godt ryge lige så hurtigt på igen.. :-)

http://tabertrunten.blogspot.com/2011/05/brnd-mig-op-sagde-jeg-til-suppen.html 

I forhold til det som Amandas mor skriver, så anbefales det faktisk i vægttab at skære markant ned på kulhydraterne og få en masse proteiner. Proteiner mætter bedre :-)

Jeg spiser ikke kartofler, ris og pasta. Brød spiser jeg lidt af indimellem, f.eks. en ½-1 skive rugbrød til frokost med magert pålæg.

ja 1 kg er nok rigtig flot men er sku bare trist for lige før jeg blev gravid der tabte jeg mig i januar var nede på 82 kg nu er jeg desværre oppe på 90 kg. var oppe på 100 kg lige før jeg fødte, og da jeg kom hjem med min pige 6 dage efter hun var født var jeg nede på 96.. men skal ned på 69 kg for at være normal vægtig.. har virkelig kæmpet med vægten i mange år

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Hej.

Jeg vil lige tilføje lidt....

Husk at kartofler en en grøntsag. Dog med stivelse i, men faktisk en af de mest mættende grøntsager og ikke en brøkdel så mange kcal, som ris og pasta (også grov pasta).

Hvid brød, pasta og ris er bestemt fy fy...

Også husk at få motion med. Det er det hele værd. Mål dig og dyrk motion. Sved på panden og pulsen galoperende, så er du på vej...

En sundhedsguru siger: "Let bagdelen og luk munden"

Held og lykke med projektet...

Anmeld

19. oktober 2011

eElak

SjeBets skriver:

kiggede den lige, kan være jeg prøver den når jeg render tør for den første jeg lavede jeg har også tilføjet lidt grønsager og så en masse chili, men elsker også chili 

Jeg tjener heller ingen penge ved at klikke på din blog 

Men flot med dit vægttab

Chili er også superskønt... :-D 

og mange tak :-) 

Anmeld

19. oktober 2011

eElak

Frøken Christiansen skriver:

ja 1 kg er nok rigtig flot men er sku bare trist for lige før jeg blev gravid der tabte jeg mig i januar var nede på 82 kg nu er jeg desværre oppe på 90 kg. var oppe på 100 kg lige før jeg fødte, og da jeg kom hjem med min pige 6 dage efter hun var født var jeg nede på 96.. men skal ned på 69 kg for at være normal vægtig.. har virkelig kæmpet med vægten i mange år

Den der historie kender jeg KUN alt for godt! 

Havde selv tabt mig lidt over 36 kg da jeg blev gravid - var 100 (!) gram fra at være normalvægtig.
tog en helvedes masse på under graviditeten, da jeg fik ond kvalme over grøntsager (25 kg).
og smed så kun 5-7 kg i forbindelse med fødslen... 

da jeg så kom på medicin, så fløj vægten helt op til hvor jeg startede første gang.. :-S

Så jeg føler virkelig med dig - og det er først nu her, 2 års tid efter jeg har fået overskuddet til at tabe mig - altså virkelig gå ind i kampen.

Et andet madtip er også WOk mad.. En masse grøntsager sammen med kylling eller skaldyr.. Det smager godt og er fest og kaloriefattigt

Anmeld

19. oktober 2011

LilleLene

Nupo + frugt
Jeg tabte 6 kg på en uge

og det er en god hjælp til at få appetitten ned med til senere

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

Frøken Christiansen skriver:

ja vil virkelig gerne høre om ikke der er nogen der har en rigtig god kur i form af f. eks en supper kur eller lignende.. har hørt om nogen der har været på en hvidkåls/suppe kur. Vil rigtig gerne tabe mig efter fødslen.. tabte 1,3 kg her den første uge og har kun trænet 2 gange i sidste uge men har brug for en rigtig god kur hvor man kan tabe lidt mere end 1 kg om ugen.. håber der er nogen der kan hjælpe

Dette er ikke et forslag til en kur, men derimod et link til gode og sunde opskrifter, som forhåbentlig kan medvirke til en længerevarende løsning

http://saesonforgodsmag.dk/opskrifter

Anmeld

19. oktober 2011

bobbles

Kloster skriver:

Hej.

Jeg vil lige tilføje lidt....

Husk at kartofler en en grøntsag. Dog med stivelse i, men faktisk en af de mest mættende grøntsager og ikke en brøkdel så mange kcal, som ris og pasta (også grov pasta).

Hvid brød, pasta og ris er bestemt fy fy...

Også husk at få motion med. Det er det hele værd. Mål dig og dyrk motion. Sved på panden og pulsen galoperende, så er du på vej...

En sundhedsguru siger: "Let bagdelen og luk munden"

Held og lykke med projektet...

tak

Anmeld

19. oktober 2011

bobbles

LilleLene skriver:

Nupo + frugt
Jeg tabte 6 kg på en uge

og det er en god hjælp til at få appetitten ned med til senere

altså kun leve af nupo og frugt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.