og opdrage 8 måneder baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

Weee..super.
Bare hold ved..så skal du bare se

og endnu en gang gik det suverænt, men igen var hun desværre oppe til vi gik i seng, så ved ikke om vi burde gøre det som vi gør om natten, om aftnen også??
Men i nat var der lige en gang med brok, men uden jeg behøvede gå derind.. Og så var der lige ved 6 tiden, skulle hun lige ligges ordentligt og haven sutten, så sov hun videre til 9.30!!

Dejligt dejligt, nu mangler vi bare aftnerne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

SussieThyssen

MaleneS2011baby<3 skriver:

og endnu en gang gik det suverænt, men igen var hun desværre oppe til vi gik i seng, så ved ikke om vi burde gøre det som vi gør om natten, om aftnen også??
Men i nat var der lige en gang med brok, men uden jeg behøvede gå derind.. Og så var der lige ved 6 tiden, skulle hun lige ligges ordentligt og haven sutten, så sov hun videre til 9.30!!

Dejligt dejligt, nu mangler vi bare aftnerne.. 

I skal se at få hende vendt så hun begynder at kunne sove fra omkring til kl 19 senest og så til kl 6 næste morgen, som er den bedste rytme for et barn, med mindre du går hjemme med hende..så kan du jo godt trække hende lidt med sengetiden, så hun kommer lidt senere i seng og måske så sover lidt længere.
Men det er en god ide at I vender hende til sengetiden kl 19, så I, når hverdagen melder sig, kan få noget ro til jer selv om aftenen.

Anmeld

16. oktober 2011

Dansker I Holland

Jeg gjorde det med min ældste datter da hun var omkring 1 år gammel at jeg lagde hende ind i sengen sagde godnat osv og gik ud og lukkede døren.... Lod der går 3 min og gik ind igen og gøre nøjagtig det samme som før og så gå ud igen og lægge 1 minut til hver gang. Og det virkede Det endte med at vi bare kunne lægge hende ind og sove og så puttede hun sig selv i den stilling hun ville sove i og så sov hun.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.