og opdrage 8 måneder baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.259 visninger
42 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Nu har jeg tænkt meget over noget min sp sagde sidst hun var her, jeg fortalte lidt om at Maja vidst er igang med et tigerspring eller en fase, hun vågner i hvert fald om natten og vil spise og nogle gange være oppe et par timer før hun bliver træt igen.. Efter jeg fortalte sp det fik jeg svaret "så er det der i skal blive enige om i vil opdrage hende?!"

Hun er 8 måneder, det er da ikke som om jeg kan sige, nej det er nat du må ikke spise, sov!!

Er det det hun mener eller forstod jeg ikke helt hendes pointe???

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Toshiba

MaleneS2011baby<3 skriver:

Nu har jeg tænkt meget over noget min sp sagde sidst hun var her, jeg fortalte lidt om at Maja vidst er igang med et tigerspring eller en fase, hun vågner i hvert fald om natten og vil spise og nogle gange være oppe et par timer før hun bliver træt igen.. Efter jeg fortalte sp det fik jeg svaret "så er det der i skal blive enige om i vil opdrage hende?!"

Hun er 8 måneder, det er da ikke som om jeg kan sige, nej det er nat du må ikke spise, sov!!

Er det det hun mener eller forstod jeg ikke helt hendes pointe???

- Malene&Maja

tror måske hun mente at i skulle gøre op med jer selv om i vil stå op flere timer om natten - fordi frk. ikke vil sove - eller tage et par ravne nætter..

Anmeld

13. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

jeg syntes det lyder underligt det din SP siger. Man kan da ikke opdrage på et barn på 8måneder det forstår de jo slet ikke endnu. Min datter har også det svært med søvn osv llige nu, hun er  8½måned så jeg tror også det er et tigerspring hun er igang med.

Anmeld

13. oktober 2011

K&S

Toshiba skriver:

tror måske hun mente at i skulle gøre op med jer selv om i vil stå op flere timer om natten - fordi frk. ikke vil sove - eller tage et par ravne nætter..

Anmeld

13. oktober 2011

MetteS81

Hmmm...jeg tænker at hun mener at I skal lære hende at man ikke skal være oppe om natten...hun formulerer sig vist bare lidt dumt

Når vores datter vågner herhjemme, så hjælper det tit at tage hende op og holde/kramme hende lidt så hun kan mærke at vi stadig er her...så falder hun i søvn lige efter hun er blevet lagt igen. Ellers tager vi hende med ind i vores seng (ja, måske ik den bedste løsning, I know, men dejlig hygligt ) hvor min kæreste og jeg så lægger os til at sove igen (dvs lukker øjnene og lader som om). Vores datter kan sagtens ligge og kigge lidt rundt og fx prøve at hive lidt i os, men da vi ikke reagerer og hun kan se at vi "sover", så falder hun selv i søvn kort tid efter. Men på den måde kan hun se at vi andre ikke er oppe om natten og finder så ud af at nu skal vi altså sove...

Håber det kan hjælpe jer lidt...  

Anmeld

13. oktober 2011

MetteS81

Hov...har lige lidt ekstra  Hvis I ikke vil have hende ind i jeres seng, så er der ik så meget andet at gøre end at blive ved med at sige godnat og lægge hende i hendes seng.

Mht at spise om natten, så er vores datter lige akkurat stoppet...istedet for at give hende mad tog vi hende op og holdt hende lidt, tilbød vand i glas, gav hende sutten og lagde hende igen. Det virkede meget hurtigt!

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Toshiba skriver:

Nemlig

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Toshiba skriver:

altså lade hende græde? undskyld det måske dumme spørgsmål, men hvad kan jeg ellers gøre?

Anmeld

13. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

MetteS81 skriver:

Hmmm...jeg tænker at hun mener at I skal lære hende at man ikke skal være oppe om natten...hun formulerer sig vist bare lidt dumt

Når vores datter vågner herhjemme, så hjælper det tit at tage hende op og holde/kramme hende lidt så hun kan mærke at vi stadig er her...så falder hun i søvn lige efter hun er blevet lagt igen. Ellers tager vi hende med ind i vores seng (ja, måske ik den bedste løsning, I know, men dejlig hygligt ) hvor min kæreste og jeg så lægger os til at sove igen (dvs lukker øjnene og lader som om). Vores datter kan sagtens ligge og kigge lidt rundt og fx prøve at hive lidt i os, men da vi ikke reagerer og hun kan se at vi "sover", så falder hun selv i søvn kort tid efter. Men på den måde kan hun se at vi andre ikke er oppe om natten og finder så ud af at nu skal vi altså sove...

Håber det kan hjælpe jer lidt...  

hun er bare vågen når hun vågner, hvis du forstår, altså så er hun frisk og bliver sur og græder hvis jeg går.. hvad gør man så?

Anmeld

13. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
MaleneS2011baby<3 skriver:

altså lade hende græde? undskyld det måske dumme spørgsmål, men hvad kan jeg ellers gøre?

Det vil da være synd og bare lade hende ligge og græde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.