Er jeg blevet helt skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

UnderCover37

Øv øv!Kan også ha' været en biokemisk graviditet I har oplevet, hvilket dog ikke gør det bedre...Held og lykke i næste cyklus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

komodo

UnderCover34 skriver:

Øv øv!Kan også ha' været en biokemisk graviditet I har oplevet, hvilket dog ikke gør det bedre...Held og lykke i næste cyklus!

Ja det tænker jeg også, men det er nemmere bare at kalde det mens, har jeg ingen følelser i vi er ihvertfald på den igen, og det er da heldigvis en dejlig måde børn bliver til på

Anmeld

19. oktober 2011

UnderCover37

komodo skriver:

Ja det tænker jeg også, men det er nemmere bare at kalde det mens, har jeg ingen følelser i vi er ihvertfald på den igen, og det er da heldigvis en dejlig måde børn bliver til på

Dét forstår jeg nu got det er - og ja, det er da ikke den værste måde man laver børn på 

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Tillykke!!

Anmeld

19. oktober 2011

komodo

Muhmi skriver:

Tillykke!!

øhh jo tak, med min mens eller??

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

øhh jo tak, med min mens eller??

Tjaaa... Altså, jeg sidder ikke og læser fire sider igennem for nu at se om den var forkert... Jeg regner med at man laver en anden debat hvori man skriver at desværre ikke var der, så kunne man svare på den istedet....

Ærgeligt at du har fået din mens.... Men du må kunne forstå misforståelsen her....

Anmeld

19. oktober 2011

komodo

Muhmi skriver:

Tjaaa... Altså, jeg sidder ikke og læser fire sider igennem for nu at se om den var forkert... Jeg regner med at man laver en anden debat hvori man skriver at desværre ikke var der, så kunne man svare på den istedet....

Ærgeligt at du har fået din mens.... Men du må kunne forstå misforståelsen her....

Det har jeg egentlig aldrig tænkt over, synes det var relevant at skrive det i denne her tråd men skidt nu med det, forstår godt den kunne misforståes hep på mig i næste måned

Anmeld

19. oktober 2011

Timse

for næste måned

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

komodo skriver:

Det har jeg egentlig aldrig tænkt over, synes det var relevant at skrive det i denne her tråd men skidt nu med det, forstår godt den kunne misforståes hep på mig i næste måned

Hepper løs!

Anmeld

19. oktober 2011

komodo

Muhmi skriver:

Hepper løs!

super, så håber jeg at kunne kvittere med en positiv test den 17 i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.