Er jeg blevet helt skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

komodo

sweet skriver:

for mig ligner det en valmed test og det er de eneste test jeg har haft brugt og min erfaringer er at hvis der først er farve i stregen har jeg været gravid...

men dog skal man altid passe på når den er over tid testen..

men et lille forsigtig tillykke

mine erfaringer er de samme, og den her er meget klar lyserød . . nu må vi se, tager en på testdag også hvis jeg da kan vente så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

SussieThyssen

komodo skriver:

Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg

Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17.

Ville ikke andet end at dele min glæde

Det kommer jo an på om du har overholdt testaflæsningstiden, som står på pakken.
Alt senere end den angivne testtid gælder ikke, da stregen så viser påvirkning af andre stoffer i urinen, der intet har med graviditet at gøre.
Så kun et lille forsigtigt tillykke herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

SussieThyssen skriver:

Det kommer jo an på om du har overholdt testaflæsningstiden, som står på pakken.
Alt senere end den angivne testtid gælder ikke, da stregen så viser påvirkning af andre stoffer i urinen, der intet har med graviditet at gøre.
Så kun et lille forsigtigt tillykke herfra.

Kærligst
Sussie

Jamen den er aflæst over tid, det fortæller jeg også, men samtidig har jeg prøvet at få streger over tid før og der har jeg været gravid, jeg har tilgengæld aldrig prøvet at få to streger hverken inden for eller efter tid hvor den har været negativ

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

komodo skriver:

Jamen den er aflæst over tid, det fortæller jeg også, men samtidig har jeg prøvet at få streger over tid før og der har jeg været gravid, jeg har tilgengæld aldrig prøvet at få to streger hverken inden for eller efter tid hvor den har været negativ

Jamen så er det jo spændende at se hvad den viser næste gang.

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

SussieThyssen skriver:

Jamen så er det jo spændende at se hvad den viser næste gang.

der er ihvertfald laaaang tid til den 17. tror ikke jeg kan vente så længe

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

komodo skriver:

der er ihvertfald laaaang tid til den 17. tror ikke jeg kan vente så længe

LOOOL

Ja mega længe..hele 3 lange dage

Anmeld

14. oktober 2011

Darling<3

komodo skriver:

Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg

Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17.

Ville ikke andet end at dele min glæde

Tror ikke det er andet end en skyggestreg, den er virkelig utydelig

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

Honey<3 skriver:

Tror ikke det er andet end en skyggestreg, den er virkelig utydelig

Jeg skulle også kun være 3+2 ca. så der er ikke noget at sige til den er svag, men tak for dit input

Anmeld

14. oktober 2011

UnderCover37

Dét der er en positv test - den er flot og tydelig iforhold til at du er 3+2 - om ægget så bliver siddende er jo en anden sag - men håber det virkeligt for jer! 

Jeg kan heller ikke lave falske - positive tests uanset hvor længe de ligger - kun når der reelt har været en befrugtning...

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

UnderCover34 skriver:

Dét der er en positv test - den er flot og tydelig iforhold til at du er 3+2 - om ægget så bliver siddende er jo en anden sag - men håber det virkeligt for jer! 

Jeg kan heller ikke lave falske - positive tests uanset hvor længe de ligger - kun når der reelt har været en befrugtning...

Jeg har det på samme måde, har aldrig fået en falsk positiv.

Har heldigvis ikke tendens til at abortere men venter spændt på næste test har så heller aldrig kunne teste før tid før denne her gang..

tak for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.