Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
komodo skriver: Jeg har det på samme måde, har aldrig fået en falsk positiv. Har heldigvis ikke tendens til at abortere men venter spændt på næste test har så heller aldrig kunne teste før tid før denne her gang.. tak for
Jeg har det på samme måde, har aldrig fået en falsk positiv.
Har heldigvis ikke tendens til at abortere men venter spændt på næste test har så heller aldrig kunne teste før tid før denne her gang..
tak for
Så tør jeg godt ønske tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UnderCover34 skriver: Så tør jeg godt ønske tillykke
Tark håber snart på en baby til jer også
komodo skriver: Tark håber snart på en baby til jer også
Tak!
komodo skriver: Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17. Ville ikke andet end at dele min glæde
Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg
Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17.
Ville ikke andet end at dele min glæde
Sådan så min test ud igår, dog kom stregen også først efter den angivne tid.. Håber den er der ..
Lotte90 skriver: Sådan så min test ud igår, dog kom stregen også først efter den angivne tid.. Håber den er der ..
Tak, har egentlig først testdag imorgen, men ingen som helst tegn på mens
Jeg prøver også at tage en ny imorgen ! (:
Lotte90 skriver: Jeg prøver også at tage en ny imorgen ! (:
Vi må lige opdatere hinanden imorgen, er spændt på hvad din siger også hvis de begge er positive skal vi vel i samme terminsgruppe, kunne være lidt sjovt
komodo skriver: Vi må lige opdatere hinanden imorgen, er spændt på hvad din siger også hvis de begge er positive skal vi vel i samme terminsgruppe, kunne være lidt sjovt
Ja (: Men da jeg har PCO tør jeg slet slet ikke håbe på noget. Men har aldrig før oplevet at en test er blevet positiv efter tid, hvor jeg ikke har været gravid.
Lotte90 skriver: Ja (: Men da jeg har PCO tør jeg slet slet ikke håbe på noget. Men har aldrig før oplevet at en test er blevet positiv efter tid, hvor jeg ikke har været gravid.
har jeg heller ikke selv
Nå må hellere få opdateret.. Ingen bebs til os i denne måned, min mens kom lige på dagen så må konstatere at jeg har fået min første falske positive nogensinde.. Vi er oppe som en ninja og prøver igen i næste måned tak for alle jeres bidrag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128