Er jeg blevet helt skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.581 visninger
39 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

komodo

Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg

Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17.

Ville ikke andet end at dele min glæde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

maria87

ser da super posittivt ud, så et forsigtigt tillykke til dig men pas nu på. du ku jo blive skuffet,... 

Anmeld

13. oktober 2011

Rockertand

Du er gravid - STORT tillykke

Anmeld

13. oktober 2011

GønskE

Den er positiv så tror også den bliver det den 17

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Mange tak ved godt det kan være den ikke gælder så må hellere tage en på testdag også men jeg ved der er noget derinde, kan bare mærke det, har sldrig fået falske positive før, og plejer aldrig at kunne teste før tid, synes også jeg er god til at genkende skyggestreger, og denne her er helt lyserød er helt vildt spændt

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Bliv nu den 17. er så spændt

Anmeld

14. oktober 2011

mor2011_

hehe så er vi to jeg testede om morgenen og den var bare negativ men så købte jeg en mere om aftenen og den blev svag ligesom din efter par min og nu skal jeg så føde om par dage så den er nok også positiv ved dig

Anmeld

14. oktober 2011

norenberg

ikke for at tage glæden fra dig men stod for 3 mdr siden med 3 lignende test og jeg var altså ikke gravid...og kommer stregen først efter de 5 min kan man ikke regne med det..

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

norenberg skriver:

ikke for at tage glæden fra dig men stod for 3 mdr siden med 3 lignende test og jeg var altså ikke gravid...og kommer stregen først efter de 5 min kan man ikke regne med det..

Du tager skam ikke noget fra mig, har symptomer ved siden af testen og har erfaringer med omkring streger der ikke kommer til tiden, så jeg vælger at tro jeg er gravid, jeg har kun fået skyggestreger når jeg ikke har været gravid, de gange hvor jeg har fået en fin lyserød streg, har jeg også fået en baby

Anmeld

14. oktober 2011

sweet

komodo skriver:

Eller ser i det samme som jeg, for sjov lavede jeg en test igår aftes der var negativ, men efter noget tid kom der altså en streg alligevel, en fin lyserød streg

Ved godt man ikke kan regne med dem over tid, men har gode erfaringer selvom det var over tid, og jeg har samtidig haft følelsen af at den var der i denne her måned, mit humør svinger og jeg har let til tåre, så vælger at sige tillykke til mig men tager nu alligevel en på testdag den 17.

Ville ikke andet end at dele min glæde

for mig ligner det en valmed test og det er de eneste test jeg har haft brugt og min erfaringer er at hvis der først er farve i stregen har jeg været gravid...

men dog skal man altid passe på når den er over tid testen..

men et lille forsigtig tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.