Fremmed kvinde tog MIN Silas!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
celkt skriver:

jeg ytrer den jo også så høfligt som jeg kan, ikk...

Og tja, måske er det fact, at jeg er 3-gangsmor med til at gøre mig lidt mere 'nåhja'-agtig, hvis du forstår hvad jeg mener... hehe

Jeg er helt enig med dig - og tænker: Hvad var det værste, der kunne ske ved det? Der var vel ikke tegn på, hun ville bortføre ham eller gøre ham ondt, og skulle han blive lidt forskrækket, gik det nok også.

Jeg ville ikke selv tage en fremmeds barn op uden at få lov, men er ikke i tvivl om, det blev gjort i den bedste mening, så mor kunne handle videre i fred og ro.

Jeg synes også, overskriften er lidt dramatisk - hun TOG ham jo ikke ligefrem og løb sin vej med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Muhmi skriver:

Forstår du ikke min reaktion? Jeg reagerede jo næsten ikke?

Og ja... Jeg er faktisk overhovedet ikke glad for hvordan tingene udartede sig i dag....

Mon ikke, det med reaktionen går på din måde at beskrive dine følelser og tanker på herinde? Det lyder ret voldsomt.

Anmeld

13. oktober 2011

Loa

Jeg tror heller ikke jeg ville bryde mig om at en fremmed tog mit barn op, men jeg ville bestemt ikke flippe fuldstændig ud og råbe af hende...... (Jeg ved godt du ikke gjorde det, men kun tænkte det....)Jeg tror det er en balancegang mellem at sørge for ens barn ikke bare stoler 100% på alle nye mennesker det møder, men samtidig med at barnet ikke bliver fuldstændig skræmt for alt der er nyt.....Hun gjorde det jo i en god mening, og så længe hun ikke var en klam ulækker dame

Anmeld

13. oktober 2011

Lunae

Muhmi skriver:

Forstår du ikke min reaktion? Jeg reagerede jo næsten ikke?

Og ja... Jeg er faktisk overhovedet ikke glad for hvordan tingene udartede sig i dag....

Jeg mener ikke din reaktion i øjeblikket, men reaktionen på det efterfølgende!

Jeg tænker blot at damen forsøgte at være behjælpelig, men sådan ser vi det som sagt forskelligt!

Anmeld

13. oktober 2011

Carina1977

celkt skriver:

og jeg tillader mig så lige så fredeligt at mene at du måske overreagerer en anelse...

men vi er jo alle sammen forskellige, såååå.....

Fuldstændigt enig 

Da jeg læste overskriften, troede jeg vitterligt at der var en der havde snuppet et barn, men blev så mere rolig, da jeg læste tråden 

Men følelser har man svært ved at styre engang imellem, og det er vel kun menneskeligt, når man reagerer på noget, man selv synes er grænseoverskridende. Jeg ville ikke have reageret/tænkt på den måde...men jeg har også altid haft det mere afslappet med, at folk tog min søn op.

Hvis man i forvejen har det svært med at andre end de nærmeste tager barnet op, så kan jeg faktisk godt forstå reaktionen/følelsen fra ts. 

Anmeld

13. oktober 2011

Laura.

Loa skriver:

Jeg tror heller ikke jeg ville bryde mig om at en fremmed tog mit barn op, men jeg ville bestemt ikke flippe fuldstændig ud og råbe af hende...... (Jeg ved godt du ikke gjorde det, men kun tænkte det....)Jeg tror det er en balancegang mellem at sørge for ens barn ikke bare stoler 100% på alle nye mennesker det møder, men samtidig med at barnet ikke bliver fuldstændig skræmt for alt der er nyt.....Hun gjorde det jo i en god mening, og så længe hun ikke var en klam ulækker dame

Det samme jeg ville have skrevet. Jeg kan godt forstå TS, for det er selvfølgelig ikke ok at tage en andens barn op af en barnevogn..

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Det er slet ikke i orden... Jeg ville selv have reageret på samme måde.. 

Anmeld

13. oktober 2011

PiaRW

Det er godt nok at gå over grænsen!

Hvad sker der for hende, det gør man bare ikke. Tror heller ikke jeg ville syntes det var rart 

Anmeld

13. oktober 2011

Victoriasmor88

Jeg synes klart hun er gået over grænsen.. Så må jeg jo i det tilfælde også være en løvemor, men ingen fremmede mennesker skal tage mig barn medmindre det er strengt nødvendigt 

Anmeld

13. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mca<3 skriver:

Sådan havde jeg aldrig reageret   Jeg har selv stået og givet sut til en fremmeds baby der var parkeret ude foran ved vuggestuen , det ville nogen sikkert også syntes var grænseoverskridende .. Jeg syntes vi er blevet så pokkers menneske forskrækket    tror at for 10 år siden ville det have været helt normalt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.