Fremmed kvinde tog MIN Silas!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Muhmi

Mathias Villads skriver:

Jeg synes du overreagere fuldstændig herinde... Og jeg kan slet ikke følge dig.. Det er din sætning, at hvis "hun gør det igen, så vil du ikke garantere for følgerne"... Hvad er det for en verden man efterhånden lever i... jeg hader trusler!!

Det er en ældre dame i en genbrug, som ofre en masse tid, for at hjælpe folk i nød... Jeg ville smile og sige tak, hvis det var mig.. Synes vi er blevet så kolde og kyniske og ja menneskeforskrækket..

Er det angsten for at folk skal kidnappe ens barn, som gør, at andre ikke må nærme sig ens afkom...????? ellers synes jeg da hun gjorde det i en god mening og så kan man på en HØFLIG måde sige, at det er du ikke tryg ved..

Personlig ville jeg være taknemmlig og tryg lige ved den situation, for som sagt så kunne man selv følge med i hva der sker og overtage, når den lille blev ulykkelig...

Det er fint at du synes jeg overreagerede og jeg kan godt forstå at folk synes jeg er dybt mærkelig og menneskræmt... Men det er jeg altså ikke, i hvert fald ikke menneskeskræmt... Jeg elsker mennesker, jeg er selv én af dem der står og snakker med folk når vi venter på bussen (starter dog ikke samtalen, men taler med hvis andre begynder) og altså, jeg er sosu-hjælper så jeg er ikke bange for at røre ved folk jeg slet ikke kender eller at de rør ved mig.... Jeg har aldrig haft så stort et problem som jeg har med det nu.... Jeg tror det munder ud i da min veninde sad med ham for tre mdr. siden og hun så rejste sig op, så hoppede hendes lille hund op og bed Silas i benet.... Siden da har jeg faktisk været utryg ved andre mennesker end dem jeg stoler på.... Det kan godt være at jeg er dybt underlig, men han er altså min søn og man kunne i det mindste spørge først... Jeg ville jo heller ikke gå hen og røre ved hendes øreringe uden at spørge....

Og ja, hun er sikkert en vidunderlig, sød dame og jeg kunne da sikkert hygge mig gevaldigt med hende.... Men derfor skal hun stadig spørge om det er i orden hun tager ham op... Jeg stod jo lige ved siden af......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Muhmi

Det jeg reagere på i dit indlæg er at damen reagere på at din søn har vendt sig om og på den måde nok kun gør det af venlighed.. Og ja så må jeg indrømme at det under mig at han ikke har sele på, men det er måske bare mig.

Aha, så nu skal vi til at diskutere min evne som mor eller hvad!?

Hvorfor undrer du dig over at han ikke har sele på? Må jeg gerne jeg være én af de mødre der indtil videre ikke tror på at spænde mit barn fast ligeså snart han begynder at kunne bevæge sig, eller skal man gøre som alle andre gør?

Ja undskyld mig, men du skal ikke tvivle på min evne som mor......

Anmeld

13. oktober 2011

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Jeg tænker lidt at når du nu synes det er så grænseoverskridende, hvorfor sagde du det så ikke stille og roligt til hende at det vil du helst ikke have hun gør igen? Du skriver jo at hvis hun gør tilnærmelser igen, svarer du ikke for følgerne, men hvis du ikke har sagt at hun ikke må, jamen hvor skal hun så vide fra at du ikke vil have det? Jeg siger ikke dine følelser er forkerte, slet ikke. Jeg har bare svært ved at forstå hvis det var så slemt for dig, og du mener det ikke er godt for din dreng, hvorfor du så ikke sagde noget bagefter, ala ved godt det var i bedste mening, men.....
Beklager manglende afsnit, skriver fra mobilen

Fordi jeg faktisk slet ikke kunne få ordene over min mund... Jeg er sådan set en ret venlig og høflig person, så jeg kunne jo aldrig finde på at stå og råbe og skrige af hende... Men det ville nok ikke komme ligeså pænt ud som det kunne i enhver anden situation Nok fordi jeg ville snuble over orderne og sige tingene lidt mere udpakket end ellers... Jeg er ret konfliktsky, så derfor reagerer jeg nok også lidt stift!

Anmeld

13. oktober 2011

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Fordi jeg faktisk slet ikke kunne få ordene over min mund... Jeg er sådan set en ret venlig og høflig person, så jeg kunne jo aldrig finde på at stå og råbe og skrige af hende... Men det ville nok ikke komme ligeså pænt ud som det kunne i enhver anden situation Nok fordi jeg ville snuble over orderne og sige tingene lidt mere udpakket end ellers... Jeg er ret konfliktsky, så derfor reagerer jeg nok også lidt stift!

Jamen kender det fra mig selv undrede mig bare over da du skrev det med hvis hun gjorde tilnærmelser igen svarede du ikke for følgerne. Altså hun kan jo ikke vide det er forkert når du ikke sagde noget til hende

Anmeld

13. oktober 2011

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Jamen kender det fra mig selv undrede mig bare over da du skrev det med hvis hun gjorde tilnærmelser igen svarede du ikke for følgerne. Altså hun kan jo ikke vide det er forkert når du ikke sagde noget til hende

Nej det kan hun bestemt ikke... Men i går var jeg oprevet da jeg skrev det indlæg og svarede... I dag er jeg LIDT mere nede på jorden og selvfølgelig ville jeg hverken slå eller noget i den retning.... Men i hvert fald sige til hende at det bestemt ikke er i orden.....

Anmeld

13. oktober 2011

celkt

Muhmi skriver:

Kunne sagtens have noget med det at gøre... Men var du ikke sådan med din første?

nææeh, - måske lidt mere pylret, - og noget mere anstrengt når 'ældre' damer stod og fortale, at 'Da de havde små børn...' os så videre...

Nu får det bare lov at rende ind af det ene øre og ud af det andet, og så er den ikke længere.

hvis jeg nu står i en butik og der kommer en tumling kravlende hen til mig og rejser sig op ved mit ben, så øjer jeg da lige forældrene hvis jeg kan se dem, for at se hvordan de reagerer, og smiler de, tager jeg da den lille stump op og giver dem den opmærksomhed de ønskede sig. Men jo, jeg forsøger da lige at lodde stemningen, hvilket nok er meget klogt..

Anmeld

13. oktober 2011

Moster Lagkage

Muhmi skriver:

Ja jeg er løvemor, det ved jeg godt... Har haft "problemer", selv ved at min egen mor tog Silas op.... Men at en fremmed kvinde gør det, er bare virkelig grænseoverskridende for mig...

Kan godt forstå at andre ikke kan forstå mine tanker... Men heldigvis, gjorde jeg jo ikke som mit indre allerhelst ville... For jeg ved jo godt at hun gjorde det i bedste mening.... Men i min verden er det bare ikke i orden...

hvis du har det så svært med at andre røre dit barn, så prøv om du kan lade være med at komme i situationer hvor det er muligt. hun mente det nok som en hjælp, nu han stod der helt alene, og mor var ude og finde tøj, så ville hun nok lige give en lille hånd. tag evt en bæresele med næste gang så han ikke skal stå selv, og andre så derved kan tro det er okay lige at hjælpe.

Anmeld

13. oktober 2011

Talbutikken

Muhmi skriver:

Aha, så nu skal vi til at diskutere min evne som mor eller hvad!?

Hvorfor undrer du dig over at han ikke har sele på? Må jeg gerne jeg være én af de mødre der indtil videre ikke tror på at spænde mit barn fast ligeså snart han begynder at kunne bevæge sig, eller skal man gøre som alle andre gør?

Ja undskyld mig, men du skal ikke tvivle på min evne som mor......

Hold da op! Jeg tvivler da slet ikke på dine evner som mor! Men gav bare udtryk for hvad jeg reagerede på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.