Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Zelinasmor

cilla87 skriver:

Hej alle

Jeg har været ude for noget der åbenbart  ikke er sket før.

Jeg fik at vide i sidste uge at der ikke var noget hjertebank af en overlæge, selvom den første der scannede mig havde set hjertet banke.

Fik Cytotek til at provokere en abort - havde ikke smerter eller den voldsomme blødning som lægerne havde advaret mig om, men tænkte at dette nok var normalt.

I torsdags har jeg været til kontrolscanning for at se om det hele var "UDE". 

Til ALLES store forskrækkelse, så vi et foster MED hjertebank i min livmoder. 
Med andre ord har fosteret hele tiden været i live :-(

Fik så at vide at der er en lille risiko for at Cytotekken kan give fosteret misdannelser, og at vi skal tage stilling til om vi vil have en abort eller løbe risikoen.

Jeg er så skuffet og gal og ikke mindst såret over hele forløbet og kan slet ikke forholde mig til situationen. Lægerne har ifølge mig, begået en kæmpe fejl og muligvis "ødelagt" min baby.

Hvad skal jeg gøre mht. aborten?  

Hilsen

Meget knuste mig

Hvor forfærdelig en situation at stå i!  Det må bare IKKE ske sådan noget. Jeg bliver så vred på dine vejne.

Jeg ville faktisk ligge sag an og søge erstatning uanset hvad du vælger mht. baby!

Årh, jeg føler sådan med dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

babymus77

Ja jeg er ski også gal på dine vegne!!!! Sådan en kæmpe fejl!!! Du må forlange ALLE de scanninger osv der findes!!! Og så søg en kæmpe erstatning!!!! Det er sku bare ikk i orden!!! For pokker altså!!!! Sender dig et kæmpe knussss

Anmeld

8. oktober 2011

Benjamins'mor

Da min mor ventede mig, fik hun en hest ned over sig i 3 måned, de sagde jeg var død, og hun fik noget abort medicin halløj, og da hun kom til scanning igen var jeg ''i live'', så vidt jeg ved fejler jeg intet idag. Ved ikke om det kunne hjælpe.

Anmeld

8. oktober 2011

Phoenix

Hvor frygteligt. Kan sagtens forstå du føler som du gør. Kan ikke rådgive dig hvorvidt du skal få abort eller ej. Det skal være din egen beslutning. Det er noget der vil påvirke resten af dit liv jo. Men føler med dig. Det er sgu ikke nogen nem beslutning. Og forfærdelig oplevelse du har været igennem. Tanker herfra 

Anmeld

8. oktober 2011

eliasogmor

jeg ville ikke gå forbi uden et kram fra mig....

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Hvor er det en frygtelig situation at stå i - Jeg ANER ikke, hvad jeg ville gøre, men du skal afgjort have et kæmpekram 

Anmeld

8. oktober 2011

stm2812

Hvor er det bare skrækkeligt. Kan slet ikke forestille mig de tanker og følelser i står med lige nu... SKRÆKKELIGT !!

Forstår slet ikke hvorfor de ikke gav jer noget tid for at tjekke om det nu kunne passe at der ingen hjertelyd var... Du skal helt klart gå videre med det til patientklagenævnet. og som mange af de andre også foreslår så sørg for at få en masse ekstra scanninger på deres regning igennem forløbet hvis I vælger at beholde jeres lille spunk...

Men ja, det er en sej bette en du har i mavsen når 'den' sådan hænger ved. Jeg ville slet ikke kunne leve med tvivlen hvis jeg valgte en abort, men jeg ved heller ikke hvordan jeg skulle kunne forholde mig til det hvis barnet fik nogle misdannelser, og det er jo ikke til at vide i hvilken grad....

Du får et KÆMPE herfra, og håber det bedste for jer...

Anmeld

9. oktober 2011

BellaT

En bruger herinde fortalte mig om din situation. Så måtte lige ind og give et kram.

Mit råd, hvis du beholder den lille hårdføre spire: Flyt sygehus! Min erfaring er (og det har jeg oplevet på egen krop og sind) at når sygehuspersonalet har sjusket med scanninger, så vil de helst ikke "rette" fejlen. Det er jo det samme som at sige at de har sjusket og det må de jo ikke.. Og når du fortæller at de ikke kan se misdannelser før fødslen, synes jeg at det tyder på begyndende modvilje overfor jer. For selvfølgelig skal du have de scanninger der er behov for. For at være sikker på at alt er ok eller ikke.

Håber det bedste for jer hvad end I vælger.

Anmeld

9. oktober 2011

Mi

Åh nej da, hvor frygtelig for jer  Hvad i skal gøre ved ingen jo, men hvilket dilemma at stå i, jeg håber at i har en masse mennesker omkring jer, som kan hjælpe jer i jeres beslutning

Anmeld

9. oktober 2011

Mira0911

Jeg har slet ikke nogle ord... Giver dig hermed et kæmpe stort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.