Lægen tog fejl - Fosteret er i live :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

pastry26

Hold op hvor forfærdeligt!!!

Jeg er ked af det, men jeg ville nok vælge at få det fjernet.. Du/I løber en kæmpe risiko og man kan jo se på det sådan, at I måske allerede var forberedt på at I ikke skulle have det barn alligevel..

Når du kommer lidt ovenpå igen, så synes jeg i skal få nogen til at se på sagen og evt søge erstatning. Ikke kun for jer, men også for andre lign. tilfælde i fremtiden...

Held og lykke med din beslutning, det gør mig meget ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

cilla87

De påstår at det ikke er muligt at se evt. misdannelser før fødselen - men det tror vi ikke helt på og vil kræve alle mulige undersøgelser.

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

Sådan en klaptorsk... men vi er jo alle mennesker og kan lave fejl, men føj dette her måtte bare ikke ske...

Jeg ville klage til patient klagenævnet...

og så lige et varmt knus til dig

Majbritt

Anmeld

8. oktober 2011

cilla87

SiljasMoar skriver:

Det gør mig ondt.. ingen af os kan fortælle dig hvad du skal gøre, du skal lytte til dit hjerte!! Hvor er det frygteligt det der er sket! Du må ik sende en klage til Patientklagenævnet!!

Hvorfor må jeg ikke sende en klage til patientklagenævnet??

Anmeld

8. oktober 2011

susse2

puha for en omgang!!! jeg tror et jeg personligt ville henvende mig til patientklagenævnet, og så ville jeg kræve ekstra scanninger her i starten for at se om der kommer misdannelser, så kan i altid tage stilling der, man kan jo sige at det er en hård lille en du har siddende der når den ikke kom ud af den pille du fik, så mon ikke den kæmper videre?!?! ville i hvert fald ikk vælge abort før jeg vidste om der var mange misdannelser, miraklernes tid er jo ikke forbi endnu

også lige et  herfra!!!

Anmeld

8. oktober 2011

linefun

Føj for en grim oplevelse, kan godt forstå det må være en hård beslutning.
Jeg kan ikke give dig et godt råd - men håber I finder den bedste løsning for jer

Anmeld

8. oktober 2011

Silja&Noam

cilla87 skriver:

Hvorfor må jeg ikke sende en klage til patientklagenævnet??

Øhm ved ik lige hvorfor den skrev sådan men der sku stå at du SKAL Sende en klage.. Sorry

Anmeld

8. oktober 2011

Clisolka

En lægefejl der bare ikke må ske 

Det er svært at fortælle jer hvad i skal gøre - lyt efter i jeres hjerter, hvad der er det rigtige. Jeg aner ikke hvad jeg ville have gjort i jeres tilfælde. 

Hvis i vælger at beholde fosteret, så kræv ekstra scanninger igennem graviditeten, det er da det mindste de kan gøre. 

Jeg synes i skal kontakte patientklagenævnet og fortælle dem sagen. 

Anmeld

8. oktober 2011

Vivian87

Ville ikke gå videre uden at sende dig et kæmpe kram! Hvor er det en forfærdelig situation at stå i!

Anmeld

8. oktober 2011

cilla87

SiljasMoar skriver:

Øhm ved ik lige hvorfor den skrev sådan men der sku stå at du SKAL Sende en klage.. Sorry

:-) tænkte jeg nok . ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.