Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Kan du så komme igang med at føde istedet for at sidde her? ej ... jeg håber det er gode tegn at din slimprop er gået, måske der sker noget i løbet af natten?

Det føles i hvert fald som om hun er på vej ud! Haha! Ej, det føles ret klamt, men nogle aftener føles det nærmest som om hun graver med hænderne dernede Men håber det.. Kan stadig ikke forholde mig til der er et menneske derinde faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Absolut ikke ! Kan huske jeg sad på toilettet og råbte ud til min mand, at slimproppen var gået... Okay, svarede han så bare... Så spurgte jeg om han ville se den.... Eeeeeeeej, det er da ulækkert fik han råbt tilbage :-)

Hahahaha Hvor er det fedt at du spurgte ham! Synes bare det er så vammelt. Hvis den så gad gå på én gang, i stedet for jeg hele tiden kan mærke der kommer lidt mere

Anmeld

6. oktober 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Hmm, så det er vist generelt bare sådan lidt om man er heldig eller ej Jeg forestillede mig egentlig at den går, fordi man begynder at åbne sig og den så bliver udstødt. Men man kan self. også være en enkelt cm åben længe uden det fører til noget

Jeg tror også det er det.. At livmodermunden begynder at modne, og derved "giver slip" på slimproppen? Jeg er overhovedet ikke sikker, men det er i hvert fald det jeg tror

Anmeld

6. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Det føles i hvert fald som om hun er på vej ud! Haha! Ej, det føles ret klamt, men nogle aftener føles det nærmest som om hun graver med hænderne dernede Men håber det.. Kan stadig ikke forholde mig til der er et menneske derinde faktisk

Jeg kender følelsen af at det føles som om hun nærmest graver sig ud forneden ... temmelig underlig følelse !

har du regelmæssige plukkeveer?

ja, jeg synes også det er helt utroligt og uvirkeligt at tænke på at der ligger en lille baby derinde og hygger sig.

Anmeld

6. oktober 2011

Mussen2

Frøken J. skriver:

Nogen der har erfaring med, at det var tegn på kommende fødsel med afgående slimprop? Altså hvor den er gået lige omkring/efter termin?

Nu har jeg jo snart mange gange troet den var gået, men nu har jeg fundet ud af, at det faktisk først har været i går og i dag, den er gået. Satme noget klamt stads! Jeg googlede billeder for at checke efter, bare lige en advarsel: Det skal man ikke gøre! Shit det er klamt, var lige ved at brække mig

Men i alt fald begyndte den at gå i går, og så er resten gået i løbet af i dag. Og self. håber jeg så, at der snart sker noget, når nu jeg er 5 dage over termin i morgen.Jeg ved godt, at i princippet kan der gå fra 1 dag til 6 uger til man føder når slimproppen går, men nogen der har erfaringer hvor den er gået omkring terminen?

Hilsen Janne, som er ved at være lidt ulykkelig over at vente.. Nu synes jeg, at jeg er gået så meget over tid, at jeg har ret til at være træt af det

Yes min gik over to dage og jeg fødte dagen efter

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Jeg tror også det er det.. At livmodermunden begynder at modne, og derved "giver slip" på slimproppen? Jeg er overhovedet ikke sikker, men det er i hvert fald det jeg tror

Me too! Men så forstår jeg nemlig bare ikke den kan gendanne sig når den går tidligt Sådan noget man skulle have spurgt jordemoderen om mens tid var

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Jeg kender følelsen af at det føles som om hun nærmest graver sig ud forneden ... temmelig underlig følelse !

har du regelmæssige plukkeveer?

ja, jeg synes også det er helt utroligt og uvirkeligt at tænke på at der ligger en lille baby derinde og hygger sig.

Jamen mine plukveer har faktisk været aftagende, men synes der har været en del i dag. De gør dog ikke ondt, de strammer bare lidt i maven. Så jeg ved ikke helt.. Jeg tror jeg stadig satser på den igangsættelse!

Ja,det er vildt! Også når vi er så langt henne. Hvis man møder en helt nyfødt så tænker man bare.. Wow, de er egentlig store! Og sådan én har man så selv i maven

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Mussen2 skriver:

Yes min gik over to dage og jeg fødte dagen efter

Så håber jeg, at jeg kan følge i dine fodspor!

Anmeld

6. oktober 2011

Mussen2

Frøken J. skriver:

Så håber jeg, at jeg kan følge i dine fodspor!

Yes, jeg skal krydse fingre fror dig. Jeg kunne ikke styre min nysgerighed, nu hvor du skrev dervar så klamme billeder og derfro googlede jeg billeder af slimprop og se hvad der dukkede op

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Hahahaha Hvor er det fedt at du spurgte ham! Synes bare det er så vammelt. Hvis den så gad gå på én gang, i stedet for jeg hele tiden kan mærke der kommer lidt mere

Tænkte om han måske kunne være interesseret når nu jeg var så begejstret for den dejlige klat der kom ud - meeeen nej :-) uha... Ja, jeg kunne også mærke når der kom mere ud... Føj da....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.