Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Omg har du stadig ikke født??

Kan du så komme igang du

Masser af ve-støv i din retning...

Min gik desværre laaang tid før jeg fødte.... Men KOM SÅ UD BEBS!!

Nej ikke endnu :O Og HELE min graviditet havde jeg sådan en intuitiv fornemmelse af, at jeg ville føde før termin. DOH! Tak! Er blevet anbefalet at prøve noget "gør-det-selv"-zoneterapi Tror egentlig ikke på den slags, men desperate times call for desperate measures

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Mauser.

Håber snart at der sker noget

Anmeld

6. oktober 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Det synes jeg også! Da jeg ikke havde nået termin var det måske ikke helt ok at være utålmodig.. Og heller ikke på terminsdagen. Men 4 dage over synes jeg det er fair!!

Men det gælder ikke! Man får kun ét bud, og så er man ude! Hehe

Haha jeg tjekker din væg på FB, når jeg kommer hjem fra arbejde - tænk nu hvis der var sket noget mens jeg ikke var hjemme 

Ellers var det jo nok sluppet ud herinde 

Eeeeei, jeg synes altså det er din tur næste gang - så må de andre vente pænt i køen 

Hmm noooot fair hehe  

Anmeld

6. oktober 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Nej ikke endnu :O Og HELE min graviditet havde jeg sådan en intuitiv fornemmelse af, at jeg ville føde før termin. DOH! Tak! Er blevet anbefalet at prøve noget "gør-det-selv"-zoneterapi Tror egentlig ikke på den slags, men desperate times call for desperate measures

Det havde jeg også selv og var helt overbevist om at jeg ville føde i uge 37 eller 38... Han kom mellem de to datoer jeg fik sat ham til.... Så var 39+6 eller 40+1 Hehehe

Ja, jeg tror heller ikke så meget på det, jeg prøvede både det ene og det andet, ingenting fungerede

Tror egentlig jeg har sat dig til lørdag formiddag... Nu må vi se

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber snart at der sker noget

Tak søde

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Haha jeg tjekker din væg på FB, når jeg kommer hjem fra arbejde - tænk nu hvis der var sket noget mens jeg ikke var hjemme 

Ellers var det jo nok sluppet ud herinde 

Eeeeei, jeg synes altså det er din tur næste gang - så må de andre vente pænt i køen 

Hmm noooot fair hehe  

Haha! Folk skriver også hele tiden, hvis nu jeg fx har sovet længe. Så tror folk det er fordi jeg har født! Men det er jo bare fordi jeg prøver at sove lidt længere for at få tiden til at gå

Men ja, det synes jeg også altså!

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Det havde jeg også selv og var helt overbevist om at jeg ville føde i uge 37 eller 38... Han kom mellem de to datoer jeg fik sat ham til.... Så var 39+6 eller 40+1 Hehehe

Ja, jeg tror heller ikke så meget på det, jeg prøvede både det ene og det andet, ingenting fungerede

Tror egentlig jeg har sat dig til lørdag formiddag... Nu må vi se

Det var godt ramt!

Well i så fald kan det jo være, at jeg går i fødsel en gang i morgen. Man har vel lov at være optimistisk

Anmeld

6. oktober 2011

Risen

Min slimprop gik kort efter vandet eller var det omvendt? Så kom veerne en times tid efter.  Mener jeg var 40 plus 3

Men det er vist meget forskelligt fra person til person, nogle kan have "tabt" slimproppen i flere uger før andre 3 timer før fødsel. 

Men nej det er ikke for sarte sjæle 

Anmeld

6. oktober 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Det var godt ramt!

Well i så fald kan det jo være, at jeg går i fødsel en gang i morgen. Man har vel lov at være optimistisk

Jepper... Hep hep

Anmeld

6. oktober 2011

piadas

Min gik ved 7-tiden om morgenen. Havde haft rigtig mange snyde/plukveer i dagene op til. Kl. 13 tog de vandet og kl. 19.42 er hun født. 

Jeg var gået 14 dage over - derfor tog de vandet, men jeg er overbevist om, at hvis de ikke havde gjort det, havde jeg født senest dagen eller allersenest to dage efter, for jeg kunne bare mærke, at der var noget i gære på det tidspunkt.

Så man kan jo ikke helt tage efter det, fordi de tog vandet, men alligevel...jeg krydser fingre for, at du snart føder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.