Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Frøken J.

mrs X skriver:

Ud og gå eller gør rent eller lign. for at sætte gang i de små veer du har. også tænk på det på den her måde - jo mere der arbejders dernede jo blødere og finere bliver din livmoderhals

har gjort rent og ryddet op en milliard gange Ville rigtig gerne gå en lang tur og sådan, trænger til det. Men jeg kan ikke holde til det grundet smerter, desværre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Frøken J.

mor-til-vanessa skriver:

min den gik tirsdag og fik veer torsdag kl 02 og fødte fredag eftermiddag...

så håber det sker inden længe for dig

Tak for det, og tak for svar!

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

Tulle28 skriver:

Jeg har ingen erfaringer, fik PKS uge 38+0. Men ville bare sige, at det er sjovt som der er nogen herinde man lægger mærke til og andre man ikke gør - og dig har jeg af en eller anden rsag lagt mærke til Følger dig med spænding hver dag - og jeg er sikker på, at når jeg åbner computeren i morgen, ligger der en tråd om at du er i fødsel eller du har født.

Maaaaaasser af vestøv til dig

Hehe, hvor er du sød Jeg tror desværre bare det er fordi, at jeg er sådan en kæmpenørd der bruger aaaaalt for meget tid herinde Men håber virkelig snart jeg kan skrive en "Jeg har veer" eller "Jeg har født"-tråd! Men tak

Anmeld

7. oktober 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Det værste er, tror jeg, at pt. er det faktisk ikke så meget et spørgsmål om, at jeg er utålmodig efter at se den lille. Jeg synes jeg er god til at skyde dén tanke fra mig, og prøve at tænke på jeg skal nyde den sidste tid bare min kæreste og jeg. Det er mere alle de andre ting.. Jeg keder mig! Jeg har ikke noget at lave i løbet af dagen. Trænger til at dyrke motion, men kan ikke holde til det. Og jeg kan ikke rende rundt og lave alt muligt langt væk fra hjemmet, for hvad nu hvis fødslen går i gang. Den kroniske uvidenhed! Man ved ikke HVORNÅR. Så det er ligesom at gå rundt i en bobbel, hvor der bare intet sker..

Ja , dét kan jeg godt se. Du er meget begrænset fordi du ikke kan/tør bevæge dig for langt væk, så kan godt forstå dig. Hvornår var det nu du ville blive sat i gang, hvis intet sker inden da ?

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Ja , dét kan jeg godt se. Du er meget begrænset fordi du ikke kan/tør bevæge dig for langt væk, så kan godt forstå dig. Hvornår var det nu du ville blive sat i gang, hvis intet sker inden da ?

Jeg skal ringe tirsdag og bestille en tid til om onsdagen, hvor jeg så gerne skulle sættes i gang, med mindre de har meget travlt på fødegangen

Anmeld

7. oktober 2011

<3

Frøken J. skriver:

har gjort rent og ryddet op en milliard gange Ville rigtig gerne gå en lang tur og sådan, trænger til det. Men jeg kan ikke holde til det grundet smerter, desværre!

Nej øv!! Hvad med at cykle en tur så? Eller samle ting op fra gulvet af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.