Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Frøken J.

Risen skriver:

Min slimprop gik kort efter vandet eller var det omvendt? Så kom veerne en times tid efter.  Mener jeg var 40 plus 3

Men det er vist meget forskelligt fra person til person, nogle kan have "tabt" slimproppen i flere uger før andre 3 timer før fødsel. 

Men nej det er ikke for sarte sjæle 

Tak for svar

Nej, det er faktisk ret vammelt. Og da jeg havde kigget de fotos sad jeg også og tænkte.. Okay, hvem fanden tager overhovedet billeder af deres slimprop og ligger dem på nettet? Altså det er fint, fordi det gav mig da afklaring på at det var dét, men det kunne jeg godt nok ikke finde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Haha! Folk skriver også hele tiden, hvis nu jeg fx har sovet længe. Så tror folk det er fordi jeg har født! Men det er jo bare fordi jeg prøver at sove lidt længere for at få tiden til at gå

Men ja, det synes jeg også altså!

Hehe ja, det er det værste her til slut - når folk skriver hele tiden og spørger om der er sket noget 

Anmeld

6. oktober 2011

Noneother

Min gik 40+3 om formiddagen. og vandet gik næste dag kl 6 om morgenen. Han er født samme eftermiddag efter hele 3 timer med veer.

Så for mit vedkommende var det snarlig fødsel. Jeg havde osse en del plukveer dagene op til

Anmeld

6. oktober 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Nogen der har erfaring med, at det var tegn på kommende fødsel med afgående slimprop? Altså hvor den er gået lige omkring/efter termin?

Nu har jeg jo snart mange gange troet den var gået, men nu har jeg fundet ud af, at det faktisk først har været i går og i dag, den er gået. Satme noget klamt stads! Jeg googlede billeder for at checke efter, bare lige en advarsel: Det skal man ikke gøre! Shit det er klamt, var lige ved at brække mig

Men i alt fald begyndte den at gå i går, og så er resten gået i løbet af i dag. Og self. håber jeg så, at der snart sker noget, når nu jeg er 5 dage over termin i morgen.Jeg ved godt, at i princippet kan der gå fra 1 dag til 6 uger til man føder når slimproppen går, men nogen der har erfaringer hvor den er gået omkring terminen?

Hilsen Janne, som er ved at være lidt ulykkelig over at vente.. Nu synes jeg, at jeg er gået så meget over tid, at jeg har ret til at være træt af det

Altså med Isabella gik den 3 dage før fødslen, og der gik jeg 12 dage over.. Med Cajsa gik den vist en uge før? Og der fødte jeg 4 dage over termin

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Noneother skriver:

Min gik 40+3 om formiddagen. og vandet gik næste dag kl 6 om morgenen. Han er født samme eftermiddag efter hele 3 timer med veer.

Så for mit vedkommende var det snarlig fødsel. Jeg havde osse en del plukveer dagene op til

Håber jeg er lige så heldig, men med det "held" jeg so far har præsteret er det tvivlsomt Men hver gang der kommer lidt mere af den, får jeg lige lidt plukveer og menssmerter, som om kroppen "presser" den ud Så man kan vel håbe. Det kunne være rart!

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Min slimprop gik på termnsdagen+dagen efter - ja, det er nemlig mega nasty... Jeg fødte 40+4..... håber der snart sker noget :-)

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Altså med Isabella gik den 3 dage før fødslen, og der gik jeg 12 dage over.. Med Cajsa gik den vist en uge før? Og der fødte jeg 4 dage over termin

Hmm, så det er vist generelt bare sådan lidt om man er heldig eller ej Jeg forestillede mig egentlig at den går, fordi man begynder at åbne sig og den så bliver udstødt. Men man kan self. også være en enkelt cm åben længe uden det fører til noget

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Min slimprop gik på termnsdagen+dagen efter - ja, det er nemlig mega nasty... Jeg fødte 40+4..... håber der snart sker noget :-)

Tak for svaret! - Og ja, det er ikke ligefrem en charmerende del af graviditeten

Anmeld

6. oktober 2011

Filippa & Liva

Kan du så komme igang med at føde istedet for at sidde her? ej ... jeg håber det er gode tegn at din slimprop er gået, måske der sker noget i løbet af natten?

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Tak for svaret! - Og ja, det er ikke ligefrem en charmerende del af graviditeten

Absolut ikke ! Kan huske jeg sad på toilettet og råbte ud til min mand, at slimproppen var gået... Okay, svarede han så bare... Så spurgte jeg om han ville se den.... Eeeeeeeej, det er da ulækkert fik han råbt tilbage :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.