Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ja, det er sgu alligevel ret utroligt når man tænker over det !

hvornår bliver du sat i gang hvis ikke du når at føde inden?

Krydser fingre for at hun snart kommer, NU må det da være tid !

Hvis det ikke sker indne, skal jeg ringe ind til FG tirsdag hvor jeg er 41+2 og aftale tid til igangsættelse dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Jonna1979

Jeg havde termin 1 sep slimprop mandag morgen den 5 den 6 havde jeg det underligt og var træt havde det som jeg var syg. Kl 02 startede veer kl 03 gik vandet og hun er født onsdag den 7 kl 17.22

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Jonna1979 skriver:

Jeg havde termin 1 sep slimprop mandag morgen den 5 den 6 havde jeg det underligt og var træt havde det som jeg var syg. Kl 02 startede veer kl 03 gik vandet og hun er født onsdag den 7 kl 17.22

Tak for svaret! Håber jeg kan følge i dine fodspor så!

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Hahaha!! Åh, stakkes mand

Ja, jeg syntes også det var lidt synd... Kig herned, claus.. Eeeej, jeg tror lige jeg springer over... Jamen hvis du ikke ser der, så fortryder du senere, kom så herned!! Så turde han ikke andet :-)

Anmeld

6. oktober 2011

Zeus

Haha, da jeg først begyndte at danne... Hvad hedder det nu... Det der mælk der kommer lige i starten? Kan slet ikke huske hvad det hedder lige nu Men der spurgte jeg Per om han ville se, men ikke engang det kunne han klare, og sagde pænt nej tak! Eller, han sagde det faktisk ikke engang særlig pænt

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, jeg syntes også det var lidt synd... Kig herned, claus.. Eeeej, jeg tror lige jeg springer over... Jamen hvis du ikke ser der, så fortryder du senere, kom så herned!! Så turde han ikke andet :-)

Og n uer han mærket for livet

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Haha, da jeg først begyndte at danne... Hvad hedder det nu... Det der mælk der kommer lige i starten? Kan slet ikke huske hvad det hedder lige nu Men der spurgte jeg Per om han ville se, men ikke engang det kunne han klare, og sagde pænt nej tak! Eller, han sagde det faktisk ikke engang særlig pænt

Hahaa!! Nej da! Han er da sart den stakkels mand! Men det er nok råmælk du tænker på

Anmeld

6. oktober 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Hahaa!! Nej da! Han er da sart den stakkels mand! Men det er nok råmælk du tænker på

Jaaaa, råmælk! Dér var den

Og ja, han var faktisk ret sart ang min gravide krop

Anmeld

6. oktober 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Nogen der har erfaring med, at det var tegn på kommende fødsel med afgående slimprop? Altså hvor den er gået lige omkring/efter termin?

Nu har jeg jo snart mange gange troet den var gået, men nu har jeg fundet ud af, at det faktisk først har været i går og i dag, den er gået. Satme noget klamt stads! Jeg googlede billeder for at checke efter, bare lige en advarsel: Det skal man ikke gøre! Shit det er klamt, var lige ved at brække mig

Men i alt fald begyndte den at gå i går, og så er resten gået i løbet af i dag. Og self. håber jeg så, at der snart sker noget, når nu jeg er 5 dage over termin i morgen.Jeg ved godt, at i princippet kan der gå fra 1 dag til 6 uger til man føder når slimproppen går, men nogen der har erfaringer hvor den er gået omkring terminen?

Hilsen Janne, som er ved at være lidt ulykkelig over at vente.. Nu synes jeg, at jeg er gået så meget over tid, at jeg har ret til at være træt af det

slimproppen nåede ikke at gå med denne graviditet men det gjorde den med den første natten til mandag den 19 marts kl 2 om natten og fødte 17.02 den 19

Anmeld

7. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Nogen der har erfaring med, at det var tegn på kommende fødsel med afgående slimprop? Altså hvor den er gået lige omkring/efter termin?

Nu har jeg jo snart mange gange troet den var gået, men nu har jeg fundet ud af, at det faktisk først har været i går og i dag, den er gået. Satme noget klamt stads! Jeg googlede billeder for at checke efter, bare lige en advarsel: Det skal man ikke gøre! Shit det er klamt, var lige ved at brække mig

Men i alt fald begyndte den at gå i går, og så er resten gået i løbet af i dag. Og self. håber jeg så, at der snart sker noget, når nu jeg er 5 dage over termin i morgen.Jeg ved godt, at i princippet kan der gå fra 1 dag til 6 uger til man føder når slimproppen går, men nogen der har erfaringer hvor den er gået omkring terminen?

Hilsen Janne, som er ved at være lidt ulykkelig over at vente.. Nu synes jeg, at jeg er gået så meget over tid, at jeg har ret til at være træt af det

ja det er dælme godt nok ulækkert, den slimprop..

min gik onsdag aften og der er jo som sagt ikke sket noget her endnu, på trods af at jeg har fået 5 omgange stikpiller og 2 gange forsøg med hindesprængning..

Håber og krydser for at der snart sker noget søde, for ventetiden er bare ulidelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.