raca skriver:
du kunne jo være blevert i udd systemet også havde din sitiotion jo set anderledes ud...
og hvis det er en rygskade og graviditet burde du vel realt være sygemældt..
og jo jeg er stadig for forsøgerpligt mht ægtefæller og børn, og jeg er for stramning af KH... KH er ikke en ønske sitotion, og det er kun en hjælp til trængende der ikke har andre mugligheder...(/dvs ægtefælle eller udd) og ja jeg syntes den skulle udvides så den galt samboende...
skulle jeg have været blevet i uddannelses systemet og egentlig optage en plads på pædagog seminariet for en som kunne tage den ud i en køre, men jeg måtte hoppe fra midt oktober, dvs halvandet måned inde i 1. semester, fordi jeg skulle på barsel pga termin først i november?
- det giver jo absolut ingen mening..
hvis jeg nu havde haft termin engang efter nytår, ville jeg godt kunne have søgt ind på seminariet, men eftersom jeg ikke engang ville kunne fuldføre 1. semester så ville det på en måde være spild, og så har jeg taget pladsen fra en anden studerende.
og hvad skulle jeg have været sygemeldt fra? Jeg færdiggjorde HF før sommerferien, = over and out. Det hotel jeg arbejdede hos, gik konkurs i sommerferien = over and out. Og eftersom at jeg ikke har haft fuldtidsjob, men fritidsjob efter studie, har jeg ikke kunne optjene noget til a-kassen, men den har jeg heller aldrig betalt noget til for da jeg blev meldt ind kostede det ikke noget, fordi jeg gik på handelsskolen, og har ikke fået nogle regninger fra dem på noget tidspunkt.
Anmeld