2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

-Sigrid-

Vivian87 skriver:

Der skulle stå 2. Lægebesøg, skriver fra telefonen, så den at nok rettet det jaa, det er vel noget man kan styre - problemet er bare at jeg spiser kun frugt og grønt nærmest, ingen kød da jeg ikke kan klare tanken og ingen slik da jeg slet ikke kan ha noget sødt uden at få kvalme, så ved ikke rigtig hvad mere jeg skal gøre for ikke at tage for meget på

Nårh, smart

Jamen så er det jo ikke fedtdepoter, så er det 1 kg baby, 2 kg blod, livmoder, og ... ja, det er jo egentlig meget normalt

Jeg kan ikke holde meget nede, men popcorn... Den har jeg ikke kastet op af en eneste gang, uanset hvor meget kvalme jeg havde inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Møn-Mor

Sigrid:
Kan godt lide, at du har givet dig selv en uges "Shoppe-karantæne", hvor er det herligt  .

Er i dag 24+1 og skal til mit 2. lægebesøg på næste torsdag d. 13/10.

Vi har fået købt puslebord/reol, tøjskab og tremmeseng+madras i IKEA forleden (var på tøse-monster-shopping med min mor og søster). Det kan dog ikke blive samlet før vi er flyttet ned i en anden stue, hvor kæresten skal have kontorhjørne inde (babys kommende værelse er nemlig p.t. kontor). Vi afventer en tæppemontør der skal komme før vi kan indrette stuen med opsætning af brændeovn og flytning af møbler.

Ja og så gjorde jeg et super kup i går synes jeg selv. Jeg købte en Basson "Voksi"-pose brugt (men kun brugt 2 gange) inkl. bæreplade for 600 Kr. (nypris 1300 Kr.) og den er bare fuldstændig som ny .
Basson-posen er også med ulddyne ligesom Voksi-posen.

/Winnie, som har 8 uger til barsel, hvoraf en enkelt uge er ferie.

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

Sigrid:
Kan godt lide, at du har givet dig selv en uges "Shoppe-karantæne", hvor er det herligt  .

Er i dag 24+1 og skal til mit 2. lægebesøg på næste torsdag d. 13/10.

Vi har fået købt puslebord/reol, tøjskab og tremmeseng+madras i IKEA forleden (var på tøse-monster-shopping med min mor og søster). Det kan dog ikke blive samlet før vi er flyttet ned i en anden stue, hvor kæresten skal have kontorhjørne inde (babys kommende værelse er nemlig p.t. kontor). Vi afventer en tæppemontør der skal komme før vi kan indrette stuen med opsætning af brændeovn og flytning af møbler.

Ja og så gjorde jeg et super kup i går synes jeg selv. Jeg købte en Basson "Voksi"-pose brugt (men kun brugt 2 gange) inkl. bæreplade for 600 Kr. (nypris 1300 Kr.) og den er bare fuldstændig som ny .
Basson-posen er også med ulddyne ligesom Voksi-posen.

/Winnie, som har 8 uger til barsel, hvoraf en enkelt uge er ferie.

Ikke en uge, halvanden måned ;D

Okay, så må de bare være foran i esbjerg 

Jamen det lyder da til at du/I er ved at være næsten klar til at blive forældre

Ej det lyder som et kup

Anmeld

4. oktober 2011

TbCp

Jeg skal afsted på mandag, til 2. lægebesøg, så opdaterer der.
Skal forøvrigt også til scanning på mandag, hvor vi tager vores datter med så hun kan se lillebror... er så spændt på hvordan hun reagerer og tør næsten allerede nu sige at jeg går tudende af rørelse derfra

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg skal afsted på mandag, til 2. lægebesøg, så opdaterer der.
Skal forøvrigt også til scanning på mandag, hvor vi tager vores datter med så hun kan se lillebror... er så spændt på hvordan hun reagerer og tør næsten allerede nu sige at jeg går tudende af rørelse derfra

Super  - og det bliver da en stor oplevelse

Gør man ikke det hver gang

Anmeld

4. oktober 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Super  - og det bliver da en stor oplevelse

Gør man ikke det hver gang

Ja tror også det bliver meget stort for hende at se det

Jo, jeg bliver rørt hver gang, men er normalt ikke en der tuder i offentligheden

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Ja tror også det bliver meget stort for hende at se det

Jo, jeg bliver rørt hver gang, men er normalt ikke en der tuder i offentligheden

Nå  nej, det er jo forståeligt nok 

Anmeld

4. oktober 2011

Møn-Mor

Sigrid:
"Ja, det er jo lidt svært at lade være  - jeg skal holde en ikke-købe-til-baby-uge."

Nå for søren så det er udvidet til 1½ måned - pyha det bliver hårdt kunne jeg forestille mig hehe.

/Winnie

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

Sigrid:
"Ja, det er jo lidt svært at lade være  - jeg skal holde en ikke-købe-til-baby-uge."

Nå for søren så det er udvidet til 1½ måned - pyha det bliver hårdt kunne jeg forestille mig hehe.

/Winnie

Okay, jeg skrev forkert - busted

Ej det er for at jeg kan "spare op" (vi har en baby-konto) og så mega-shoppe med min bedste veninde der

Anmeld

4. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Hvad så ... Hvordan gik det med jeres lægebesøg, de må jo snart være overstået for de flestes tilfælde

Hvordan går det med jeres babyer, mænd, klargøring, arbejde osv?

Jeg vil gerne høre det hele!

Jeg føler simpelthen jeg lige så godt kunne have sagt Heeeeeeeej i en tom spand som jeg kunne have brugt min tid hos lægen

Det foregik sådan her:

Lægen bruger 3 min på at læse journalen fra jordmoderen, siger når så du har det fint nok, lad mig lige lytte, op på briksen så lyttede han med et langt trærør på maven også hej hej vi ses ...

Men ja ja sådan er det, fik tilgengæld lov til at opstarte fitness træning igen da jeg har været fri for plukveer i små 2 uger  så fitness dronningen smuttede da lige op og trænede og følte sig som en elefant men nøøøøøj det var bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.