Jeg har termin i dag og er lykkelig! <3 40 uger senere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust, du får lige en bunke vestøv fra mig  Jeg giver dig lidt af hvert, så der måske er en af dem der hjælper 

Hehe tak Håber én af dem virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Dansker I Holland

Hehe du får ALT det vestøv jeg har Smiler.. Glæder mig til at se jeres prinsesse Er sikker på hun er totalt smuk og lækker Smiler... PUUUUUUUUUUUUUSTER på livet løs

Anmeld

2. oktober 2011

Fenja09

Sender en masse vestøv og glæder mig til at se billeder af jeres lille mirakel

Vil lige tilføje, at jeg heller ikke troede at jeg skulle føde 40+1 - havde slet ingen tegn, så hvem ved om du når at møde din JM igen (40+3)

/Fenja

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Dansker I Holland skriver:

Hehe du får ALT det vestøv jeg har Smiler.. Glæder mig til at se jeres prinsesse Er sikker på hun er totalt smuk og lækker Smiler... PUUUUUUUUUUUUUSTER på livet løs

Tusind tak

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Sender en masse vestøv og glæder mig til at se billeder af jeres lille mirakel

Vil lige tilføje, at jeg heller ikke troede at jeg skulle føde 40+1 - havde slet ingen tegn, så hvem ved om du når at møde din JM igen (40+3)

/Fenja

Tusind tak! - Håber jeg oplever det samme som dig så Hvordan var det - Startede dit så med veer eller vandafgang? 

Anmeld

2. oktober 2011

Fenja09

Frøken J. skriver:

Tusind tak! - Håber jeg oplever det samme som dig så Hvordan var det - Startede dit så med veer eller vandafgang? 

Jeg havde menses lign. smerter natten til 40+1 og måtte stå op fordi jeg også havde en del uro i benene. Intet af det gjorde ondt, det var bare irriterende ikke at kunne falde i søvn. Om morgenen var min mave helt hård - lidt som en plukkeve der var "gået i stå" og bare strammede. Ringede til FG og med det jeg fortalte sendte de en ambulance, selvom vi havde sagt at vi godt kunne køre selv.

Mit vand gik i ambulancen så er virkelig glad for at jeg ikke stod på en P-plads og skulle gå til FG  

Jeg havde født lidt under 3 timer senere

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Jeg havde menses lign. smerter natten til 40+1 og måtte stå op fordi jeg også havde en del uro i benene. Intet af det gjorde ondt, det var bare irriterende ikke at kunne falde i søvn. Om morgenen var min mave helt hård - lidt som en plukkeve der var "gået i stå" og bare strammede. Ringede til FG og med det jeg fortalte sendte de en ambulance, selvom vi havde sagt at vi godt kunne køre selv.

Mit vand gik i ambulancen så er virkelig glad for at jeg ikke stod på en P-plads og skulle gå til FG  

Jeg havde født lidt under 3 timer senere

Nååååh ja, nu du fortæller det kan jeg sagtens huske din fødselsberetning! Hun er altså også bare for sød, din pige Meeeen det må godt gå LIDT længere end 3 timer her! hehe  

Anmeld

2. oktober 2011

babymus77

Tillykke med de 40 fulde uger;-) Hvor er det fantastisk ;-)) ønsker dig en super god fødsel;-)) knuser

Anmeld

2. oktober 2011

Aagaard

Jeg tror desværre jeg har brugt det meste af mit vestøv er brugt.
MEN jeg sender gerne resterne´til dig! Puuuuuuust!

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

babymus77 skriver:

Tillykke med de 40 fulde uger;-) Hvor er det fantastisk ;-)) ønsker dig en super god fødsel;-)) knuser

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.