Jeg har termin i dag og er lykkelig! <3 40 uger senere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Mor til Mike

*Sender spande fyldt med vestøv* ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Frøken J.

chael skriver:

Har også ramt min termin, plus et par dage

Og der er ikke de stroe tegn. Min prop er også røget, men det er den for længst, men lige for tiden, der kommer der MEGET!!

Nå, men ingen tegn, andet end lidt plukveer.

Har det faktisk fantastisk godt, men er ved at være godt og grundig utålmodig her på de sidste par dage.

Nu syntes jeg at jeg har været meget tålmodig og ventet pænt, men jeg satser på at det sker i nat eller imorgen

Men til lykke med terminsdagen, der er noget magisk over at have nået den, man har ligesom ramt "MÅL"

*Camilla 40+4

Puh, du må VIRKELIG mærke utålmodigheden! Det kommer jeg også til fra i morgen. Jeg har det godt og fint i dag, men det er også kun fordi jeg ved, at kun 5% føder på deres terminsdag, så havde aldrig ventet at føde lige netop i dag. Man må hurtigt nå den konklusion, at terminen i virkeligheden ikke betyder en skid

Nej, spørg mig i morgen, såskal jeg nok være tvær og utilfreds over ventetiden, uanset at jeg har det godt, ligesom dig! Hvis bare der kom flere tegn!

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Glæder mig dælme også til at se billeder af hende... 

Slet ikke tegn på noget? 

Ikke noget der ligner! Næh, alle de tegn der har været siden 35+ er væk! Jeg har ehm,.. Været rimelig meget på WC i dag Sådan tre gange.. Det skulle være et tegn. Men jeg tror ikke på noget længere

Anmeld

2. oktober 2011

Fenja09

Frøken J. skriver:

Nååååh ja, nu du fortæller det kan jeg sagtens huske din fødselsberetning! Hun er altså også bare for sød, din pige Meeeen det må godt gå LIDT længere end 3 timer her! hehe  

Ja, det er lige med at huske alt det man læser herinde

Må indrømme at jeg idag er ret glad for at det ikke tog længere tid og skal jeg have en bebs til en dag, så håber jeg at det kommer til at gå på samme måde. Det var selvfølgelig meget overvældende, men måske mest fordi at jeg ikke havde tegn på fødsel.

Du/ i skal i hvert fald have pøj pøj med fødslen - det skal nok gå rigtig godt og uanset om det tager 20 timer eller 3 timer, så er det en fantastisk oplevelse som alle burde prøve

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

*Sender spande fyldt med vestøv* ..

Tak søde! Og du er VILDT smuk på dit nye foto

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Ja, det er lige med at huske alt det man læser herinde

Må indrømme at jeg idag er ret glad for at det ikke tog længere tid og skal jeg have en bebs til en dag, så håber jeg at det kommer til at gå på samme måde. Det var selvfølgelig meget overvældende, men måske mest fordi at jeg ikke havde tegn på fødsel.

Du/ i skal i hvert fald have pøj pøj med fødslen - det skal nok gå rigtig godt og uanset om det tager 20 timer eller 3 timer, så er det en fantastisk oplevelse som alle burde prøve

Ja, det er nemlig lige det

Men man kan jo også sige, at så har man baby i armene meget hurtigre, når det går stærkt, og det er jo ligesom det ultimative mål med hele foretagenet! Uanset hvad, så glæder jeg mig blot til at se hende

Anmeld

2. oktober 2011

Mauser.

Håber snart at der sker noget og tillykke med dagen, det er stort alligevel ..

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber snart at der sker noget og tillykke med dagen, det er stort alligevel ..

Tark

Anmeld

2. oktober 2011

Fenja09

Frøken J. skriver:

Ja, det er nemlig lige det

Men man kan jo også sige, at så har man baby i armene meget hurtigre, når det går stærkt, og det er jo ligesom det ultimative mål med hele foretagenet! Uanset hvad, så glæder jeg mig blot til at se hende

Ja, det var også noget af det jeg glædede mig mest til, at se hende  Men hold op, hvor de ændre sig meget på kort tid - vores lille pige blev en måned igår og hendes ansigt er helt ændret. Vi kan dog stadig ikke se hvem hun ligner

Jeg havde en fødsel lig min mors da hun skulle have mig - det tog hende også kun 3 timer og med min lillesøster fødte hun på 2 1/2 time. Vil sige, at det ikke er fødslen der er hård ( i mit tilfælde) synes alt det der kommer bagefter er langt hårdere...puha jeg er træt og det samme med kæresten.

Selvfølgelig er hun det hele værd, men glæder mig MEGET til at få en hel nats søvn

Anmeld

2. oktober 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Tak søde! Og du er VILDT smuk på dit nye foto

Så lidt smukke .

Oh mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.