Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så gik der 40 fantastiske uger. Hvor er det vildt at man på den relativt korte tid kan "gro" et fikst og færdigt lille bitte menneske, inde i sin mave
Jeg puuuuuuuuster alt det vestøv afsted jeg kan finde
Ih, stort tillykke! Og masser af vestøv i din retning
Tillykke med dagen
Og held og lykke med den forestående fødsel!
MillesMor111010 skriver: Ej hvor sjovt Jeg havde termin for præcis 1 år siden Sender alt det vestøv der kan sendes
Ej hvor sjovt Jeg havde termin for præcis 1 år siden Sender alt det vestøv der kan sendes
Ej hvor pudsigt! Og du gik så og dog et stykke over, kan jeg se! jeg forbereder mig på det samme. hehe
NNM skriver: puha ja spændene at se hvornår hun så vil ud. alt kan jo ske endnu dagen er trods alt stadig ung. sender alt det vestøv jeg kan og håber det hjælper på hun snart vil ud, nu vil vi gerne se hende. har jo fulgt med næsten hele vejen igennem. det er så spændene at se hvornår hun vil ud og hvordan og hvorledes det hele kommer til at gå.
puha ja spændene at se hvornår hun så vil ud. alt kan jo ske endnu dagen er trods alt stadig ung. sender alt det vestøv jeg kan og håber det hjælper på hun snart vil ud, nu vil vi gerne se hende. har jo fulgt med næsten hele vejen igennem. det er så spændene at se hvornår hun vil ud og hvordan og hvorledes det hele kommer til at gå.
Tak søde SJovt vi har fulgtes ad hele vejen, faktisk! Det bliver dejligt når de kommer ud
Camulla skriver: Ihh, hvor er det stort! Held og lykke med det hele og jeg sender selvfølgelig en hel masse vestøv afsted i din retning... PUUUUUUST!!!!
Ihh, hvor er det stort! Held og lykke med det hele og jeg sender selvfølgelig en hel masse vestøv afsted i din retning... PUUUUUUST!!!!
Tusin tak! Og hvor er du bare sød! Så skulle du dog ikke have set mig i går - tror jeg har gang i noget graviditetsmaniodepressivitet (wow, det var et langt ord) Jeg var HELT nede i kulkælderen i går! Haha
Frøken J. skriver: Ej hvor pudsigt! Og du gik så og dog et stykke over, kan jeg se! jeg forbereder mig på det samme. hehe
Ja startede veer 41+1 og fødte 41+2
Stjernestoev skriver: Uh, er det nu man skal begynde at gætte? Jeg tror hun kommer natten til onsdag
Uh, er det nu man skal begynde at gætte? Jeg tror hun kommer natten til onsdag
Gæt løs, så må vi se hvem der får ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128