Jeg har termin i dag og er lykkelig! <3 40 uger senere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

132319

Hvor er det tydeligt at hun har koreanske aner på det første 3D billede, sjovt! Hmm, hvad laver den der køkkenrulle på sengen? Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Nessie

Så gik der 40 fantastiske uger. Hvor er det vildt at man på den relativt korte tid kan "gro" et fikst og færdigt lille bitte menneske, inde i sin mave

Jeg puuuuuuuuster alt det vestøv afsted jeg kan finde

Anmeld

2. oktober 2011

Lisbeth1985

Sikke et dejligt og smukt indlæg:-) Jeg sender en kæmpe bunke vestøv til dig!

Anmeld

2. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ih, stort tillykke! Og masser af vestøv i din retning

Anmeld

2. oktober 2011

Lise

Tillykke med dagen  

Og held og lykke med den forestående fødsel!

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

MillesMor111010 skriver:

Ej hvor sjovt  Jeg havde termin for præcis 1 år siden  Sender alt det vestøv der kan sendes

Ej hvor pudsigt! Og du gik så og dog et stykke over, kan jeg se! jeg forbereder mig på det samme. hehe  

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

NNM skriver:

puha ja spændene at se hvornår hun så vil ud. alt kan jo ske endnu dagen er trods alt stadig ung.
sender alt det vestøv jeg kan og håber det hjælper på hun snart vil ud, nu vil vi gerne se hende. har jo fulgt med næsten hele vejen igennem.

det er så spændene at se hvornår hun vil ud og hvordan og hvorledes det hele kommer til at gå.

Tak søde SJovt vi har fulgtes ad hele vejen, faktisk! Det bliver dejligt når de kommer ud  

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Camulla skriver:

Ihh, hvor er det stort! Held og lykke med det hele og jeg sender selvfølgelig en hel masse vestøv afsted i din retning... PUUUUUUST!!!! 

Tusin tak! Og hvor er du bare sød! Så skulle du dog ikke have set mig i går - tror jeg har gang i noget graviditetsmaniodepressivitet (wow, det var et langt ord) Jeg var HELT nede i kulkælderen i går! Haha  

Anmeld

2. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Frøken J. skriver:

Ej hvor pudsigt! Og du gik så og dog et stykke over, kan jeg se! jeg forbereder mig på det samme. hehe  

Ja startede veer 41+1 og fødte 41+2

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

Stjernestoev skriver:

Uh, er det nu man skal begynde at gætte? Jeg tror hun kommer natten til onsdag

Gæt løs, så må vi se hvem der får ret  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.