Jeg har termin i dag og er lykkelig! <3 40 uger senere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.147 visninger
73 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Frøken J.

Hvor er det stort! Jeg har ramt min terminsdato! 40 hele uger har jeg klaret. Og jeg synes, at det er smukt og vidunderligt. Der er ingen tegn på, at hun har noget nær fundet udgangen, men det havde jeg forberedt mig mentalt på i løbet af denne uge. Nogle dage svært at acceptere, andre dage okay. Slimproppen er gået over tre dage om aftenen, hvilket har resulteret i noget murren, men så ikke mere, og heller ikke i går, så jeg skal nok nå mit jordemoderbesøg onsdag, hvor jeg er 40+3.

Jeg er bare så glad for, at jeg har haft så nem og ukompliceret en graviditet! Ganske vist har jeg rent til mange check siden 35+ for lillepigens hjertelyd, men alt i alt har konklusionen jo været, at hun har det godt, men at hun bare er en lille aktiv dame med turbohjerte. Nogen skal jo falde udenfor normalen!

Men tænk al den tid er gået.. Fra den tid hvor jeg var angst for om der var liv, til den tid hvor jeg var angst for at føde for tidligt, og nu er jeg 40+0 med en lille dame, som mosler og skubber og stortrives inde i maven. Det er rørende og smukt! Jeg troede ikke, at man kunne elske nogen, som man aldrig havde mødt SÅ højt, men det gør jeg!

Vi glæder os sådan til at møde hende. Hende med fars næse og mund, hende som de siger har masser af hår på hovedet. Vores lækre lille halvkoreanske skønhed! Vores prinsesse, solskin og lille mirakel 

Så nu da jeg har ramt de famøse 40+0 synes jeg kun det er fair at bede om vestøv! Så puuuuuuuuuuuuuuuuuuuust afsted, så vi kan få vores lille pige i armene inden længe, så er i søde! Og så lige lidt følg-en-graviditet fotos

Fra streger, til første mave, til NF til 3D til stor mave!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

morethanperfect

Frøken J. skriver:

Hvor er det stort! Jeg har ramt min terminsdato! 40 hele uger har jeg klaret. Og jeg synes, at det er smukt og vidunderligt. Der er ingen tegn på, at hun har noget nær fundet udgangen, men det havde jeg forberedt mig mentalt på i løbet af denne uge. Nogle dage svært at acceptere, andre dage okay. Slimproppen er gået over tre dage om aftenen, hvilket har resulteret i noget murren, men så ikke mere, og heller ikke i går, så jeg skal nok nå mit jordemoderbesøg onsdag, hvor jeg er 40+3.

Jeg er bare så glad for, at jeg har haft så nem og ukompliceret en graviditet! Ganske vist har jeg rent til mange check siden 35+ for lillepigens hjertelyd, men alt i alt har konklusionen jo været, at hun har det godt, men at hun bare er en lille aktiv dame med turbohjerte. Nogen skal jo falde udenfor normalen!

Men tænk al den tid er gået.. Fra den tid hvor jeg var angst for om der var liv, til den tid hvor jeg var angst for at føde for tidligt, og nu er jeg 40+0 med en lille dame, som mosler og skubber og stortrives inde i maven. Det er rørende og smukt! Jeg troede ikke, at man kunne elske nogen, som man aldrig havde mødt SÅ højt, men det gør jeg!

Vi glæder os sådan til at møde hende. Hende med fars næse og mund, hende som de siger har masser af hår på hovedet. Vores lækre lille halvkoreanske skønhed! Vores prinsesse, solskin og lille mirakel 

Så nu da jeg har ramt de famøse 40+0 synes jeg kun det er fair at bede om vestøv! Så puuuuuuuuuuuuuuuuuuuust afsted, så vi kan få vores lille pige i armene inden længe, så er i søde! Og så lige lidt følg-en-graviditet fotos

Sender aaal den ve støv jeg har !! Og ja , det er lidt underligt at man i 40 uger har gået med sådan en mave, og pludselig skal den bare væk .. 

Anmeld

2. oktober 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Sender aaal den ve støv jeg har !! Og ja , det er lidt underligt at man i 40 uger har gået med sådan en mave, og pludselig skal den bare væk .. 

Tak :-D ja, hold op det bliver underligt når maven er væk :-o

Anmeld

2. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Frøken J. skriver:

Ej hvor sjovt  Jeg havde termin for præcis 1 år siden  Sender alt det vestøv der kan sendes

Anmeld

2. oktober 2011

NinaNymannMadsen

puha ja spændene at se hvornår hun så vil ud. alt kan jo ske endnu dagen er trods alt stadig ung.
sender alt det vestøv jeg kan og håber det hjælper på hun snart vil ud, nu vil vi gerne se hende. har jo fulgt med næsten hele vejen igennem.

det er så spændene at se hvornår hun vil ud og hvordan og hvorledes det hele kommer til at gå.

Anmeld

2. oktober 2011

Camulla

Ihh, hvor er det stort! Held og lykke med det hele og jeg sender selvfølgelig en hel masse vestøv afsted i din retning... PUUUUUUST!!!! 

Anmeld

2. oktober 2011

Camulla

Og forresten så fældte jeg næsten en tåre da jeg læste dit indlæg... Så smukt beskrevet og al den kærlighed  Hun får da bare den bedste forældre nogen sinde! 

Anmeld

2. oktober 2011

Stjernestoev

Uh, er det nu man skal begynde at gætte? Jeg tror hun kommer natten til onsdag

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Det her har du slet ikke lyst til at høre... Men hold da op hvor sidder din mavse langt oppe...

Og uuuuuuuuuuuh... Det bliver så spændendeeee!!!

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Stjernestoev skriver:

Uh, er det nu man skal begynde at gætte? Jeg tror hun kommer natten til onsdag

lørdag formiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.