Hvad er oddsene for fødsel i denne situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Mumto3

Frøken J. skriver:

Ja, jeg stod i dag og kiggede i spejlet og må nok erkende, at min mave sidder MEGET højt. Jeg ved jo, at den lille ikke står fast, men hun står jo så også meget højt.. Hvad er oddsene lige for at gå i gang af sig selv, når hun nu ikke har fundet udgangen endnu åbenbart? Ærlig talt er jeg ved at nå den tro, at jeg vil blive sat i gang Har termin på søndag..

Har vedhæftet foto

Sådan var det også med mig. Høj mave, og barnet stod ikke fast. jeg var helt sikker på at jeg skulle sættes igang. Da jeg havde gået over tid, fik jeg tid til igangssættelse, og så sagde min jordemoder til mig: Ja, det skal nok få dig til at føde. Der er intet som en tid til igangsættelse der kan få kvinder til at føde selv.

Jeg ventede og ventede og ingen fødsel. Dagen for igangssættelse oprandt, og 3 timer før jeg skulle igangsættes ...Ja, så gik fødslen sørme igang Ej, hvor blev jeg bare lettet og glad, selvom jeg helt havde droppet håbet om at gå i gang selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Jeg er bare i tvivl om det er tegn på man går EKSTRA meget over tid, hvis den står så højt..

Jeg tror også mest, at jeg er generet af det, fordi jeg længe havde en ren intuitiv fornemmelse af, at jeg ville føde før tid. Jeg synes der var så mange tegn og ting, og folk omkring mig sagde det samme. Og når så folk med termin efter en begynder at føde, så pyha! Nogle dage er jeg ikke utålmodig, andre dage er jeg..

min sad nu også meget højt da jeg kom på fødegangen, da jeg havde været derinde nogen timer med veer sagde 2 jordemødre at de synes min mave var sunket meget.. så du kan være lige så heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.