Hvad er oddsene for fødsel i denne situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

lycly

Min mave så sådan her ud 6 dage før termin - og jeg fødte på terminsdagen (også en søndag i øvrigt) ALLE regnede med at jeg ville gå over tid fordi min mave ikke var sunket overhoved, og hun var også længe om at stå fast. Så, keep up the good spirit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Christine

Frøken J. skriver:

Igangsættelse som sådan har jeg ikke noget i mod, bortset fra det skulle være en hårdere fødsel. Det er mere tidshorisonten

Men jeg tror ikke hun har sat sig fast. For jeg var til noget check på svangreamb. for lidt over en uge siden, hvor smerterne var tilbage, og der stod hun stadig ikke fast, desværre!

Øv øv. Men jeg håber hun snart kommer

Kan godt huske at tænke at NU skulle jeg altså have min baby, det var UMULIGT at vente længere - og der var de vel at mærke ved at skære min mave op for at tage ham ud. Det er en mors lod at føle sådan

Held og lykke og god fornøjelse med de sidste dage med stor mave 

Anmeld

1. oktober 2011

Mauser.

Håber snart at der sker noget nogle bebser kommer først derned når veerne begynder sagde min jordemoder og det skulle have intet at sige mht tidspunkt altså før eller over tid ..
Håbe snart at hun kommer ud til dig, bestemt ikke sjovt at skulle gå over tid
Ve støv til dig **********************

Anmeld

1. oktober 2011

babyMark

Nu har jeg ikke lige læst alle svar...men tænker også at det kan have noget at gøre med at du er førstegangsfødende...min mave sidder væsentligt lavere her anden gang på samme tidspunkt. Så som du sikkert har hørt et hav af gange så nyd de sidste par dage inden bebsen kommer og nyd du selv bestemmer over søvn, spisetider og frihed til at gå i biografen....ved godt det er en gammel traver, men altså ih hvor kan man savne det efterfølgende,....

god fødsel når du når så langt fra en der nok også bliver sat igang, men er optimistisk om at fødslen ikke nødvendigvis varer længere af den grund

Anmeld

1. oktober 2011

Stjernestoev

Kom nu ud din lille zkidezprællzer

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Min Matilde stod aldrig fast, fødte 40+4, dog ved akut ks.. Den korte historie er, 18 timer med veer, 2 cm åben, grønt fostervand og til sidst blev Matilde dårlig i min mave og hun kom med akut ks, da hun kom ud havde hun navlesnoren to gange rundt om brystkassen, så lægen mente at det var pga navlesnoren at der ingen fremgang var i min fødsel, da den var for kort til at hun kunne komme ned i mit bækken..
Så sommersumarum er at selv om bebs ikke står fast, behøves du ikke gå vildt mange dage over tid..

Puster lidt ve støv i din retning..

Tak for det, og tak fordi du deler dine erfaringer!

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Min mave så sådan her ud 6 dage før termin - og jeg fødte på terminsdagen (også en søndag i øvrigt) ALLE regnede med at jeg ville gå over tid fordi min mave ikke var sunket overhoved, og hun var også længe om at stå fast. Så, keep up the good spirit

Tak for svaret, det er rart lige at se andre i den situation, for din sad da også flot højt!

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber snart at der sker noget nogle bebser kommer først derned når veerne begynder sagde min jordemoder og det skulle have intet at sige mht tidspunkt altså før eller over tid ..
Håbe snart at hun kommer ud til dig, bestemt ikke sjovt at skulle gå over tid
Ve støv til dig **********************

Håber du har ret! Glæder mig jo til at møde hende

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

babyMark skriver:

Nu har jeg ikke lige læst alle svar...men tænker også at det kan have noget at gøre med at du er førstegangsfødende...min mave sidder væsentligt lavere her anden gang på samme tidspunkt. Så som du sikkert har hørt et hav af gange så nyd de sidste par dage inden bebsen kommer og nyd du selv bestemmer over søvn, spisetider og frihed til at gå i biografen....ved godt det er en gammel traver, men altså ih hvor kan man savne det efterfølgende,....

god fødsel når du når så langt fra en der nok også bliver sat igang, men er optimistisk om at fødslen ikke nødvendigvis varer længere af den grund

Tak for svar

Anmeld

1. oktober 2011

Frøken J.

Stjernestoev skriver:

Kom nu ud din lille zkidezprællzer

Ja! D r zku utroHlight!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.